کد خبر 731416
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در طرح جمع‌آوری جگرفروشی‌های سیار، ۱۵ واحد جمع‌آوری شده است،‌ گفت: از ۲ واحد مشروبات الکلی و از یک واحد مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر مختاری اظهار داشت: مرحله دوم جمع‌آوری جگرفروشی‌های سیار از شب قبل با همکاری دادستان شروع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه چند مرکز دیگر از قبیل دامپزشکی، مراکز بهداشت، بازرسی اتاق اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: برخی از کلانتری‌ها مانند کلانتری 11 مرکزی، 39 گلشهر، 16 حصارک و 32 حصارک بالا در این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه 3 گروه در این گشت در سطح کرج فعال بودند، بیان کرد: در این گشت 15 واحد سیار جگرفروشی جمع‌آوری شد که از 2 واحد مشروبات الکلی و از یک واحد مواد مخدر کشف شده است.

مختاری با بیان اینکه در این طرح تاکنون یک نفر دستگیر و یک خودرو توقیف شده است، اضافه کرد: اغلب این واحدها دارای دل و جگر فاسد بوده‌اند که در محل امحاء گردیده و پرونده  تخلفات جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی دلالت تا در اسرع وقت با متخلفین آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دادستان به روسای کلانتری‌ها نامه داده است که چنانچه این واحدها در حوزه‌های آن‌ها باشند، با خود روسای کلانتری‌ها برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    3 0
    دکه های روزنامه فروشی، سوپرمارکتها و بقالی ها مخصوصا در شمال شهر همه مشروب میفروشن. نمیدونید یا نمیخواید کاری کنید.
  • pariiiiiiiii IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    2 0
    حسابی دیگه خواسته خوشمزه ش کنه.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    1 1
    چکارشون دارید بذارید هرچی میخوان نجسی بفروشن. روحانی برای آزادی بیشتر و بیشتتتتر اومد دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس