مدافع حرم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به دختر شهید مدافع حرم تیموری با پاسداشت یاد و خاطره شهدای حرم از خانواده آن شهید دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار ‌دل‌نوشته زینب تیموری فرزند شهید مدافع حرم ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به وی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم از وی و خانواده آن شهید دلجویی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دخترعزیزم؛ فرزند شهید گرانقدر جبهه مقاومت اسلامی

و مدافع حرم اهلبیت(ع)؛ زینب خانم تیموری

سلام علیک، دخترم دلنوشته زیبایی را که برای پدر بزرگوارت و شهید مدافع حرم نوشته بودی،خواندم.

لبریز از مهر و محبت و مملو از عشق و ایمان و بصیرت وآگاهی بود. من و ما امروز هم به رشادت بابایت و هم به شور وشعور وصلابت وایستادگی دخترش افتخار می کنیم. به یقین همین صلابت را در بیان و مرام سبحان عزیزم شاهدم. از ایثاری که پدر گرانقدرتان در پهنه ی عرفان به ظهور نشاند،چیزی جز ایستادگی و صبر  و ولایتمداری دو فرزند مهربانش  و ایمان و بصیرت و راست قامتی مادر گرانبهایتان پا به عرصه ی حضور نمی گذارد.

نوشته زیبایت، بهانه ای شد تا یک بار دیگر به خانواده شهید مدافع حرم، شهید سرافراز و سربلند جبهه مقاومت اسلامی، شهید عزیز قاسم تیموری عرض ارادت کنم و اعلام نمایم که امروز جمهوری اسلامی ایران به وجود شماها،آن پدر و این فرزندان و به خانواده شهید تیموری مباهات می کند.

حقیر را از دعای خیر خود فراموش نکنید و دعا نمایید تا شرمنده ی شماها و پدر عزیز و مهربانتان نشوم  و بتوانیم قدمی هرچند کوچک برای خدمت به خانواده معظم شهیدان بردارم.

سلام مرا به مادر مجاهدت و به سبحان عزیز برسان. عزت همه ی خانواده تیموری را از ایزد یکتا خواهانم. موفق و پیروز باشی.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس