کد خبر 729378
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا طی دیدار با نخست‌وزیر ژاپن در حاشیه نشست گروه ۷ در ایتالیا، کره شمالی را «مشکلی بزرگ» خواند اما گفت که این مشکل حل خواهد شد.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار روز جمعه با نخست‌وزیر ژاپن در ایتالیا، درباره تنش‌ها در شبه جزیره کره اظهارنظر کرد.

در ادامه اظهارنظرها درباره تنش‌ها در شبه جزیره کره، دونالد ترامپ در دیدار امروز جمعه با نخست‌وزیر ژاپن، کره شمالی را «مشکلی بزرگ» توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس‌جمهور آمریکا به «شینزو آبه» طی دیدارشان در حاشیه نشست گروه 7 در ایتالیا درباره کره شمالی تاکید کرد: «این یک مشکل بزرگ است، این یک مشکل جهانی است».

ترامپ که چندی قبل درباره همکاری چین برای رفع تهدیدات کره شمالی، ابراز امیدواری کرده بود، در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن درباره رفع «مشکل کره شمالی» اینطور گفت: «این(مشکل) حل خواهد شد».

رئیس‌جمهور آمریکا البته اقدامات کره شمالی را «بیش از پیش خصمانه و متخاصمانه» توصیف کرد اما توضیحی نداد که «مشکل کره شمالی» چطور حل خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    8 3
    اگر میخواهید حل بشه باید دست از سرشون بردارید البته برای شما خوبه از نظر مالی هرچی سلاح دارید می فروشید
  • US ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    7 3
    ترامپ حرف مفت میزنه و از روز اول تا حالا که اومده باعث بحرانی تر شدن و پیچیده تر شدن بحث کره شمالی شده ، مثل اینه که کسی جنگل را آتش بزنه بعد بیاد بگه مشکل جنگل حل میشه ، یکی نیست بهش بگه تو خودت جزئی از مشکلی.
  • ناصر IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    1 0
    زور امریکا به کشورهای دارای بمب اتمی نمی رسه برعکس ایران که حتی بعد از برجام و نمایشی شدن برنامه هسته ایش دارن ترتیبش رو از بیخ میدن...
  • مانترا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    1 0
    ترامپ اگر میخواهد مشکل کره شمالی حل شود باید از سر چند تا از شهرهای غربی این کشور درایالت کالیفرنیا یا الاسگا بگذرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس