image.png

رقابت همیشه در گرو ارائه‌ی خدمت خوب بوده است اما دیده شدن شرط اصلی معرفی برند شماست.

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان بهترین تکنیک سئو سایت و بازاریابی آنلاین معرفی کرد .

رقابت همیشه در گرو ارائه‌ی خدمت خوب بوده است اما دیده شدن شرط اصلی معرفی برند شماست.

بهترین محصولات را برای فروش دارید و بهترین نوع خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهید. خلاق‌ترین تیم طراحی سایت را گرد هم آورده‌اید و بهترین سایت را برای معرفی خودتان طراحی کرده‌اید. اما نمی‌توانید روش تأثیرگذارتری برای معرفی خود پیدا کنید. ارائه دهندگان محصولات و خدمات که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر از دیروز رو به فزونی می نهد، تلاش دارند تا با رقابتی تنگاتنگ، محصولات و خدمات خود را به نحو احسن در چشم مشتریان جلوه دهند. در دنیای سنتی اگر کسی بخواهد درباره‌ی چیزی تبلیغ کند، معمولاً از ابزارهایی مانند تراکت، پوستر، بنر و... استفاده می‌کند. محصول و یا خدمت خود را از این طریق معرفی کرده و در مکان‌های پر رفت و آمد و شلوغ نصب کرده تا مردم مشاهده کنند و نظرشان را جلب کند.

اما قشر عظیمی از افراد که بخش اعظم اطلاعات و سؤالات خود را تنها در دنیای مجازی جستجو می کنند، چه می‌شوند؟ آیا نباید خود را به آن‌ها نیز معرفی کند؟

بیایید مجدد نگاهی به روش‌های جدید بازاریابی داشنه باشیم و با راهکار های هوشمندانه برای معرفی محصولات و خدمات آشنا شویم .

قطعا قرارگرفتن وب سایت برند ها در رتبه اول گوگل یکی از موثر ترین راهکاری بازاریابی آنلاین و جذب مشتری در تمام دنیاست . به همین دلیل است که بهینه سازی سایت یا سئو برای رتبه اول گوگل تا این اندازه میان مدیران شرکت ها و برندها اهمیت پیدا کرده است .

رپورتاژ آگهی موثرترین راهکار سئو سایت و یکی از بهترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است .

شرکت ها و برندهای بزرگ در تمام دنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از موثر ترین روش های بازاریابی و برندینگ استفاده میکنند و در ایران هم بسیاری از برندهای برتر و استارت آپ های هوشمند از آن استفاده میکنند .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا به عنوان روابط عمومی دیجیتال ( Digital PR ) نیز شناخته میشود درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در ایران توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و پربازدید منتشر میشود .

شخصیت های سیاسی ، هنرمندان و ورزشکاران هم برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی در موارد مختلفی از رپورتاژ آگهی استفاده میکنند .

اشخاص مشهور و برندهای بزرگ برای اطلاع رسانی یک نشست خبری برگزار میکنند و سپس محتوای خبری آن بصورت رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

شرکت ویرلن مجری برگزاری نشست خبری و انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران است .

مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ

همانطور که میدانید این روز های تعداد بنر های تبلیغاتی در سایتها بسیار زیاد شده و اغلب کاربران دیگر توجهی به این نوع تبلیغات ندارند . اما رپورتاژ بصورت خبر در سایت ها منتشر میشود و کابران هم برای خواندن خبر به این سایت ها مراجعه میکنند ، بنابراین رپورتاژ آگهی بیشتر خوانده میشود .

تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر میشود و کاربران بسیاری این مطالب را میخوانند .

در محتوای رپورتاژ بصورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی میشود .

انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها اعتبار بسیار بالایی را برای برندها ایجاد میکنند و کاربران با مشاهده این اخبار ، اعتماد بیشتری به برندها میکنند .

روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها با انتشار اخبار فعالیت های خود مخاطبان بیشتری را در جریان برنامه های خود قرار میدهند و بخش بیشتری از مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا میکنند .

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

در محتوای رپورتاژ چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لنیک فالو میشود . همچنین رپوتاژ در سایتها آرشیو میشود و از آنجایی که رنک و اتوریتی سایت های خبری معتبر در گوگل بسیار بالاست ، باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل میشود .

همین ویژگی های منحصر به فرد است که رپورتاژ آگهی را به برترین راهکار سئو سایت در تمام دنیا تبدیل کرده است .

با انتشار رپورتاژ ، وب سایت برندها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار میگرد و خوب در نتیجه بهترین مشتریان به سایت تبلیغ دهنده وارد میشوند .

اهمیت انتشار رپورتاژ بصورت کمپین

یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که بصورت کمپین در سایت های خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند .

از نظر سئو هم دریافت بک لینک بیشتر در قالب رپورتاژ از سایت های متعدد تاثیر گذاری آن را چند برابر میکند .

شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری تخصصی

شرکت ویرلن ( www.virlan.co ) مجری انتشار رپوتاژ آگهی اشخاص مشهور و برندهای برتر در پربازدید ترین سایت های خبری ایران است .

ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری پربازدید ، مورد اعتماد اشخاص مشهور و برند های برتر است .

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس