ووشو

یزدان میرزایی سانداکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست نماینده مصر ششمین مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، سومین روز رقابت های ووشو بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی به میزبانی سالن اسپرت حال باکو پیگیری می‌شود که یزدان میرزایی سانداکار وزن 75 کیلوگرم امروز در فینال این رقابت‌ها برابر "آیمان محمد" نماینده کشور مصر به روی سکو رفت و او نیز با شکست حریف خود به مدال طلا دست یافت.

برابر "پرویز عبدالله یف" نماینده کشور میزبان به روی سکو رفت و در حالی که در راند دوم یک بر صفر از حریف جلو بود و توانست یک امتیاز دیگر کسب کند هیات ژوی این امتیاز را نپذیرفت که با اعتراض ایران روبرو شد، اما در نهایت این امتیاز به نماینده کشورمان بازگردانده شد.

وی روز گذشته با "ایمان لسمانا" از اندونزی مرحله یک چهارم نهایی به روی سکو رفته بود تا با پیروزی مقابل این حریف به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
امروز(دوشنبه)معین حاجی زاده نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی ووشو با شکست نماینده ترکیه به مدال طلا دست یافت، مهدی محمدی نماینده وزن 56 کیلوگرم تیم ملی ایران نیز با شکست نماینده آذربایجان به مدال خوش رنگ طلا دست یافت، عرفان آهنگریان نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ووشو نیز با شکست نماینده تونس سومین مدال طلای ساندا را کسب کرد. در فینال وزن 65- کیلوگرم،فرود ظفری سانداکار تیم ملی ایران با شکست نماینده آذربایجان به مدال طلای چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت. سعید فاضلی نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان نیز با شکست نماینده آذربایجان پنجمین مدال طلا را از آن خود کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    براتون متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس