خرمشهر

ویژه‌برنامه‌ سالروز آزادسازی خرمشهر از دوم الی پنجم خرداد ماه در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نور نمای مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 2 الی 5 خرداد ماه از ساعت 21 الی 22 برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.

این ویژه برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با اجرای نور نمای مسجد جامع خرمشهر، که مروری بر اشغال و فتح خرمشهر است آغاز شده و سپس آبنمایش منحصر به فرد دریاچه هورالهویزه برای علاقمندان اجرا می شود.

همچنین نمایشگاه آثار سیاه قلم اکبر حسینخانی از اول تا هفتم خرداد ماه از ساعت 10 صبح  الی 17 در گالری فکه  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.این آثار با موضوع پرتره شهدا و در قطع 40 در 60 و با تکنیک سیاه قلم  است که توسط حسینخانی اجرا شده است.

اکبر حسینخانی حدود 10سال است در زمینه طراحی پرتره‌های شهدا فعالیت می‌کند و تاکنون پرتره هایی از شهدای دوران جنگ و دفاع مقدس و همچنین شهدای هسته‌ای را به شیوه سیاه قلم طراحی کرده است.

برپایه این گزارش موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در میدان ونک،بزرگراه شهید حقانی ، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی واقع است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس