کد خبر 727246
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
سعید جلیلی

سعید جلیلی در پیامی تاکید کرد: معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه و حق خود می دانند به مثابه «دولت در سایه» در چارچوب قانون و اخلاق، منتخب ملت و دولت او را یاری کنند.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در کانال تلگرامی خود پیامی با عنوان «یاری دولت با دولت در سایه برای رفع کاستی ها، تصحیح ایرادها و خدمت به مردم» منتشر کرد که در آن آمده است: جمهوریتِ مبتنی بر "اسلام ناب" که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما تجلی پیدا کرده است، پشتوانه ای سترگ برای اقتدار و پیشرفت ایران عزیز است. حماسه حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مجدداً فرصتی بزرگ را برای منتخب ملت فراهم کرد تا بتواند طبق سوگند قانون اساسی خود را «وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق و پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازد. از هرگونه خودکامگی بپرهیزد. از آزادی، حرمت و حقوق ملت حمایت کند و در حراست از مرزها و استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزد».

در این پیام آمده است: اینک بر همگان است تا طبق رهنمود امروز رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور بکوشند تا سهم خود از وظیفه پیشبرد کشور به سمت هدف های بزرگ را بشناسند و دنبال کنند.

این پیام می‌افزاید: در نگاه دینی، مشارکت و نظارت هم "تکلیف" و "حق مردم" و هم فرصتی بزرگ برای دولت در انجام بهتر مسئولیت ها است. بر همین مبنا معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه و حق خود می دانند با نگاهی ملی و فراتر از رقابت های انتخاباتی به مثابه «دولت در سایه» در چارچوب قانون و اخلاق، منتخب ملت و دولت او را در جهت رفع کاستی ها، تصحیح ایرادها و حرکت در مسیر خدمت به مردم، تعالی فرهنگ، مبارزه با فساد، ایجاد اشتغال و رونق تولید و افزونی عزت و اقتدار در روابط خارجی یاری نمایند و بیانگر مطالبات مردم باشند.

جلیلی تاکید کرد: اعلام نتایج سی و ششمین انتخابات سراسری ایران اسلامی با مشارکت بیش از 73 درصد مردم و همزمان شدن آن با سفر رئیس ایالات متحده آمریکا به کشوری که توسط یک "قبیله" اداره می شود، نشان می دهد مدعیان لیبرال دموکراسی مدل حکومت منهای مردم را برای این منطقه از هر مدلی مطلوب تر می دانند و با پناه بردن به یکدیگر نمی توانند بغض خود را به جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی موفق و الهام بخش پنهان نمایند. متقابلاً وظیفه همه ما است تا عزم خود را برای هم افزایی ملی و انقلابی در دفاع از حقوق و منافع کشور و ارزش های انقلاب اسلامی در جهت خلق حماسه های بزرگ سیاسی و اقتصادی و مقابله با تهدیدات نشان دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    26 13
    اخلاق مداری و حسن نیت ایشون نیازی به اثبات نداره.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    18 9
    آفرین آقای جلیلی. شما هم روابط بین الملل می دانستی و هم 4سال پیش برنامه اقتصادی را خودتان نوشتید. این بار هم برای رییس جمهور شدن زیر بار حرف های غیر اصولی جمنا نرفتید. مردم می فهمند زدوبند ها را
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    21 4
    منتقد دکتر جلیلی هستم ولی با این بیانه هوش بالای سیاسی خودشو نشون داد.یکم یاد بگیر مشرق و کم تفرقه ایجاد کن.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    2 20
    برادر گرامی مردم شریف ایران در روز روشن وظیفه شان را انجام دادند.اگر قصد کمک دارید نیازی به در سایه ماندن نیست اگر فقط یکبار به وضعیت و مسایل کودکان کار ، جوانان بیکار و بیماران و ... توجه کنید متوجه می شوید که از کجا باید شروع کنید.
  • ایرانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    14 4
    انتخابات تموم شد. راست و چپ را بریزید دور. دست در دست نهیم به مهر.....میهن خویش را کنیم اباد
  • جواد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    16 8
    به این میگن یه مرد واقعی ....
  • شکوفه IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    15 4
    اقای دکتر سال 92 حضور شماباعث شد که من با اطمینان صد درصد به اینکه شهدا از انتخابم خوشحال خواهند شد ،رای بدهم وهم این سالها پیگیری شما را برای روشنگری مردم بخصوص دانشجویان شاهد بودم ودر این انتخابات هم خوش درخشیدید،اجرتان باخدا ودعای خیر من همراه شما.
  • محمد رضا . IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    7 2
    احسنت به این نیت خیرخواهانه، پیشنهاد مطلوب و ابتکاری . اگر به این پیشنهاد با تنگ نظری نگریسته نشود ، قابل اجراست. پویاییه هر کشور توسعه یافته درهمین وحدت قواست. آیا نمیتوان با صمیمیت بیش از پیش و با از میان برداشتن فواصل ضابطه مند بین دستگاهها تعامل باشکوه ، موثر وپرتکاپو ایجاد کرد؟؟!!!! رسیدن به اهداف عالیه ی پیشرفت باید ، حریصانه ،آرمان گونه و در آماج حرکت همه باشد.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    4 7
    بعد اونوقت اين دولت در سايه رو كيا تشكيل ميدن؟ بر اساس كدوم قانون؟ دست از تفرقه افكني و جناح بازي بردارين
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    4 2
    اقای جلیلی چرا این همه گوشه گیری؟
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    3 6
    بازم مثله همیـشه هیـــــــــــــچی درست نمیشه !!
  • صمدایزدی TR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    6 0
    الحق مردم به دین خود ادا کردند وحالا نوبت مسئولین محترم میباشد که وفادار به آراء مردم باشند مهندس ایزدی
  • فیروز IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    4 5
    ما دولت در سایه نمیخواهیم.این مسئله معنی ندارد و حقی بر کسی ایجاد نمیکند.لطفا چشمانتان را بیشتر باز کنید.
  • ســـام IQ ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    24 32
    انتخابات بشه یا نشود .... روحانی رییس جمهور می شـــد ...
  • سام IQ ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    25 39
    به سعید بگویید گفتمان لازم نبود ..... روحانی رییس جمهور است
    • بينام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      2 12
      اشتباهي منفي دادم
  • US ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    16 28
    به حق که اندیشه سیاسی اسلام با شما اعلام وجود میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس