کد خبر 7265
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵

يک کارشناس علوم رفتاري دانشگاه شهيد بهشتي با مطالعه بر روي صدها جوان ايراني به اين نتيجه رسيده که مردان ايراني مصرف کننده 12 درصد لوازم آرايشي زنانه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر،مجيد ابهري گفت: نتايج اين پژوهش نشان مي دهد برخي از لوازم و مواد آرايشي و بهداشتي مانند شامپو، کرمهاي مرطوب کننده و ضد آفتاب، مام و اسپره هاي بدن ميان زنان و مردان مشترک است. همچنين برخي از مردان از ژل مو، ادکلن، رنگ مو و کرمهاي برنزه کننده پوست نيز استفاده مي کنند.
وي افزود: متاسفانه آمارها نشان مي دهد که مردان به ويژه جوانان گرايش زيادي به استفاده از مواد آرايشي و بهداشتي زنانه براي زيبايي خود پيدا کرده اند به نحوي که از کرم پودرهاي سفيد کننده، خط چشم و حتي "اپيليدي" هم استفاده مي کنند.
اين پژوهشگر آسيبهاي اجتماعي به جوانان توصيه کرد به جاي استفاده از لوازم آرايشي زنانه براي زيباتر شدن از عطرهاي خوشبو کننده استفاده کنند تا بوي بد بدن که ناشي از تحمل گرما، فعاليت زياد بدن در حين کار و پياده روي در ترافيک شهري است موجب آزار ديگران نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس