کد خبر 725851
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
 دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های والیبال ایران و اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه صبح امروز عازم لهستان شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی 2017 آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی به سر می‌برد، برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه خود مقابل لهستان عازم شهر کاتوویچ این کشور شد.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی هتل کاباکوک در شهر ماریبور را به مقصد لوبلیانا در شهر اسلوونی ترک کردند و پس از پیمودن مسافتی دو ساعته با اتوبوس به فرودگاه این شهر می‌رسند و سپس با پروازی به فرانکفورت خواهند رفت و از آنجا عازم شهر کاتوویچ در لهستان خواهند شد.

کاروان والیبال ایران را در این اردوی برون مرزی 16 بازیکن به نام‌های سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی‌پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال‌افزون همراهی می‌کنند.

همچنین امیر خوش‌خبر (سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال هستند.

ملی‌پوشان کشورمان 30 خرداد ماه در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از حضور در لیگ جهانی در شهر کاتوویچ به مصاف تیم ملی لهستان خواهند رفت.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس