کد خبر 725469
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
سجاد انوشیروانی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از عملکرد شاگردش در بازی‌های کشورهای اسلامی به هیچ عنوان رضایت نداشت.

به گزارش مشرق، چهارمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی با برگزاری مسابقات دسته 77 کیلوگرم در سالن آزال کلاب آغاز شد که رضا زارعی با 9 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت و در نهایت به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید.

این رقابت با حواشی جالبی همراه بود که در زیر می خوانید:‌

* با توجه به حضور افغان بایراموف وزنه‌بردار آذربایجانی سالن کوچک آزال امروز از همیشه شلوغتر بود و تماشاچیان بیشتری در سالن حضور داشتند. تعدادی از کودکان آذربایجانی با گرمکن‌های یک شکل و پرچم آذربایجان به سالن آمده بودند و به هنگام حضور بایراموف روی تخته، حسابی سر و صدا می کردند.

* تعدادی از عراقی‌های مقیم باکو نیز برای تشویق احمد الحسین، وزنه‌بردار هموطن خود به سالن آمده بودند که در میان آنها لیدر معروف عراقی نیز حضور داشت که با فریادهای خود سالن را زوی سرش گذاشته بود!

* توصیه‌های فنی و تشویق‌های سجاد انوشیروانی در سالن گرم و پشت صحنه به هنگام تمرین و آماده‌سازی رضا زارعی به اندازه‌ای بلند بود که گاهی حتی به سالن اصلی مسابقه می‌رسید.

* بعد از ناکامی رضا زارعی در این رقابت سجاد انوشیروانی به شدت از عملکرد وزنه‌بردار خود ناراضی و ناراحت بود. رضا زارعی نیز به دلیل تالمات روحی ناشی از باخت مصاحبه نکرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس