سعید لیلاز

قائم مقام حزب کارگزاران گفت: آقای روحانی یک کار شجاعانه کرده و یارانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را تاکنون قطع کرده است؛ این کاری است که هیچ دولتی حاضر نبود انجام دهد.

به گزارش مشرق، سعید لیلاز قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی در خصوص وصل شدن یارانه نقدی کسانی که یارانه شان قطع شده بود و در شب انتخابات به یکدفعه وصل شد اظهار کرد: ابتدا باید صحت و سقم این خبر را تحقیق کنید و ببنید این خبر صحیح است یا نه. تا آنجا که من اطلاع دارم یک مکانیزم برای اعتراض به حذف یارانه ها گذاشته شده و اعتراضات در آن جا بررسی شده و جواب آن به فرد ابلاغ می شود که حق با دولت بوده یا نه.

وی افزود: البته من شنیدم اگر مشخص شد حق با دولت است بازهم دولت یارانه فرد را پرداخت می کند که البته این متعلق به قبل از انتخابات است.

قائم مقام حزب کارگزاران تاکید کرد: من نمی توانم پرداخت یارانه در شب انتخابات را تایید کنم و فقط می دانم آقای روحانی یک کار شجاعانه کرده و یارانه چهار میلیون و هفتصد هزار نفر را تاکنون قطع کرده است. این کاری است که هیچ دولتی حاضر نبود انجام دهد.

لیلاز خاطرنشان کرد: اگر شب انتخابات دوباره به حساب کسانی که یارانه شان قطع شده یارانه واریز شود کار غلطی است، ولی باید صحت و سقم این قضیه دقیق مشخص شود.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فطروس IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    20 0
    دولت در امور مختلف از جمله امور اقتصادی و معیشت مردم ناموفق‌ بوده، و به انحراف افکار عمومی و متهم كردن ديگران پرداخته است! دولت باید پاسخگو مفاسدي مانند صندوق ذخيره فرهنگيان و البته حقوق هاي نجومي و ... باشد. # مظلوم_200_میلیونی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس