رضا سراج

اقدام قالیباف شایسته و بهنگام بوده و در راستای تغییر وضع موجود لازم بود و مردم خواهان قالیباف چون خواهان تغییر وضع موجود هستند این اتحاد را کاملا هوشمندانه دانسته و رای آنهابه سبد رای رئیسی می‌ریزد.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در مورد بیانیه قالیباف گفت:اقدام شایسته و به هنگام آقای دکتر قالیباف برای تقویت جبهه انقلاب برای تغییر وضع موجود بسیار لازم و ضروری بود. این در واقع کناره‌گیری نبود بلکه یک اتحاد بود برای اینکه مردم نسبت به تغییر وضع موجود امیدوارتر شوند و با امید و نشاط بیشتری در چند روز آینده فضای انتخابات را دنبال کنند و به پای صندوق‌های رای بیایند. بنابراین این یک کار به جا و شایسته و کاملا هوشمندانه بود که آقای دکتر قالیباف این کار را انجام دادند.

کارشناس سیاسی در مورد عملکرد قالیباف در این برهه حساس بیان کرد:در واقع من این را به نوعی ایثارگری برای انقلاب،‌ هوشمندی برای نیروهای انقلابی و به نوعی تقویت وحدت ایمانی و جبهه‌ای برای نیروهای انقلاب می‌دانم.

وی در رابطه به اینکه عملکرد قالیباف با رویکرد به رئیسی را چگونه ترسیم کنیم عنوان کرد:من معتقدم که این حرکت آقای قالیباف اتحاد برای تغییر وضع موجود به نفع مردم است،ونشان میدهد که تغییر وضع موجود را می‌خواهند و هر دو بزرگوار هم گفتمانشان انقلابی‌گری برای تغییر است. البته می‌توانیم بگوییم انقلابی‌گری برای تغییر وضع موجود به نفع مردم. 

سراج در مورد سبد رای های قالیباف اینگونه اظهار کرد:رای‌های آقای دکتر قالیباف رای‌های نه به وضع موجود است و الان آنچه اتفاق افتاده این است که آقای قالیباف اتحاد کرده با آقای رئیسی. بنابراین این اتحاد برای تغییر وضع موجود است پس آقای قالیباف در صحنه انتخابات نه به عنوان یک نامزد بلکه به عنوان مددیار کنار آقای رئیسی در صحنه انتخابات باقی است. لذا لزومی نمی‌بینم که این آرا ریزش کند،وانگهی این آرا مبتنی بر اپوزیسیون وضع موجود است.

وی در آخر گفت:آقای رئیسی هم دنبال تغییر وضع موجود است بنابراین به لحاظ گفتمانی و رویکردی در این جبهه تعریف می‌شوند ومن معتقدم  که مردم عزیزمان همچون خواهان تغییر وضع موجود هستند و می‌دانند وضع موجود قابل تحمل نیست واین انقلابی‌گری برای اتحاد را کاملا هوشمندانه می‌دانند و با استقبال از این اتحاد حتما سبدهای رای را یکپارچه خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس