کد خبر 724443
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
آدم ربایی

بازپرس امور جنایی تهران برای بازداشت متهم فراری یک پرونده آدم‌ربایی با انتشار تصویری از وی، از شهروندان کمک خواست.

به گزارش مشرق، در آخرین روزهای سال 95 خانواده پسر جوانی به نام شاهین با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که شاهین توسط فرد یا افرادی ربوده شد و اثری از او نیست.

یکی از اعضای خانواده شاهین در اظهاراتش به قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم این دادسرا گفت: چند روز قبل شخصی با ما تماس گرفت و گفت باید 300 میلیون تومان به او بدهیم وگرنه دیگر شاهین را نمی‌بینیم، صدای فردی که با ما تماس گرفت را می‌شناسیم، او مستأجر شاهین فردی به نام مجید دهقانی است، شاهین یک خانه مجردی حوالی تهران دارد و یکی از واحدهایش را به این شخص (مجید) اجاره داده بود.

با ثبت این شکایت، تیمی از مأموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس پرونده برای شناسایی و بازداشت مجید دست به کار شدند.

ردیابی‌های پلیس حاکی از آن بود که شاهین آخرین بار در یک خانه حوالی تهران با مجید دیده شده است همچنین در تحقیقات مشخص شد که این خانه متعلق به دوست مشترک شاهین و مجید بوده و به صورت عمدی یا سهوی به آتش کشیده شده است.

تحقیقات دیگر نیز نشان داد خودروی شاهین دست مجید بوده که چند روز بعد خودروی وی در یک شهرستان کشف شد.

اکنون با توجه به اینکه پس از تحقیقات گسترده اثری از شاهین پیدا نشده و متهم این پرونده نیز (مجید دهقانی) متواری است، قاضی سهرابی بازپرس پرونده با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم (مجید دهقانی) از شهروندان خواست اگر شخصی از مخفیگاه وی اطلاعاتی در دست دارد، به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران واقع در سه راه آذری، خیابان جرجانی، جنب کارخانه آرد یا اداره 11 پلیس آگاهی تهران مراجعه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    خیلی حرفه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس