محمدصالح جوکار

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: در مناظره سوم شاهد آن بودیم که آقای روحانی به هیچ عنوان به اخلاق پایبند نبود.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: متاسفانه درمناظره سوم شاهد آن بودیم که آقای روحانی به هیچ عنوان به اخلاق پایبند نبود و حتی در سخنانش به برخی از نهادها و ساختارهای نظام تاخت.

وی افزود: آنچه که در مناظرات مشخص بود، نجابتی بود که در کاندیدای جبهه مردمی وجود داشت و در مقابل آنها بعضی از آقایان که بدون هیچ خط قرمزی برخی مطالب خلاف واقع را مطرح کردند، قرار داشتند که در واقع با سخنان‌شان تعرض به حقوق مردم داشته و با این بداخلاقی‌شان باعث خوشحالی دشمنان قسم خورده این نظام شدند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعا آنچه که مشخص است، این است که مردم خواستار تغییر وضع موجود هستند و این تغییر نیز باید تغییری آنی باشد و تغییر تدریجی دردی از مردم دوا نمی‌کند و برنامه ما نیز این است که در همان دور اول شرایط را برای اعمال این تغییر مهیا کنیم. اگر براساس شرایطی که احتمال آن نیز بالاست، انتخابات به دور دوم برود، با هماهنگی که در جبهه مردمی با کاندیدای نهایی‌مان داریم، انشاءالله بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ می‌کنیم.

جوکار خاطرنشان کرد: اینکه اصلاح‌طلبان به پشتیبانی فردی که همواره ادعا می‌کنند فاقد تفکرات اصلاح‌طلبی است، برمی‌آیند، نشان می‌دهد در اردوگاه اصلاح‌طلبان فردی دارای صلاحیت اداره کشور وجود ندارد، البته به اعتقاد بنده با عملکرد ضعیف دولت یازدهم در این 4 سال، روحانی مانند نردبانی لغزنده است که تکیه کردن بر آن نتیجه‌ای جز سقوط برای جریان اصلاح‌طلبی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس