کد خبر 724096
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
قاتل

مردی که 13 سال قبل هنگام قماربازی یکی از دوستانش را به قتل رسانده بود، 9 ماه پس از آزادی دومین قتل را رقم زد.

به گزارش مشرق، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس با قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، او را از مرگ مشکوک مرد جوانی در بیمارستان ضیائیان با خبر کردند. لحظاتی بعد بازپرس به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت جسد متعلق به مردی به نام شهرام است که دو روز قبل براثر اصابت جسم سختی به سرش مصدوم و سرانجام فوت شده است. همچنین معلوم شد عامل حادثه مردی به نام قنبر است که با ضربه چوب مقتول را هدف قرار داده است. تحقیقات بعدی نشان داد که قنبر ۱۳ سال قبل هم به اتهام قتل بازداشت شده و ۹ ماه قبل پس از گرفتن رضایت از زندان آزاد شده بود تا اینکه دومین جنایت را رقم می‌زند.

مأموران پلیس دو روز قبل، متهم را در نزدیکی محل حادثه بازداشت کردند. وی در توضیح دو قتل گفت: از جوانی دنبال خلاف بودم. بیشتر عمرم را در قمارخانه‌ها گذراندم و بهترین تفریحم قمار‌بازی بود.

۱۳ سال قبل هنگام قمار‌بازی از دوستم مبلغ ۹۰ هزار تومان بردم، اما او بدهی‌اش را به من نداد به همین دلیل با ضربات چاقو او را به قتل رساندم. هر چند دادگاه من را به مرگ محکوم کرد، اما با پرداخت دیه ۳۰۰ میلیون تومانی رضایت اولیای‌دم را جلب کردم و از زندان نجات یافتم.  متهم در شرح دومین قتل گفت: روز حادثه یکی از دوستانم تصادف کرد و زخمی شد. در حالی که منتظر اورژانس بودیم، متوجه شدم مقتول قصد سرقت اموال دوست زخمی‌ام را دارد.

به همین خاطر با او درگیر شدم. او با چاقو به من حمله کرد که من هم چوبی از داخل پارک برداشتم و ضربه‌ای به سرش کوبیدم.  برادر مقتول هم گفت: قاتل از اوباش محل است و همه از او حساب می‌برند. او با برادرم خصومت قبلی داشت و الان به دروغ می‌گوید برادرم قصد سرقت داشته است.


متهم در ادامه به دستور قاضی ایلخانی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    15 0
    اعدام کنیداین قماربازانگل رو حالافهمیدین چراقمارحرامه چون خوردن پولش جسم وروح روفاسدمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس