کد خبر 723944
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
نیمه پنهان ماه

سری دوم برنامه گفت‌وگو محور «نیمه پنهان ماه» گفت وگو با همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، با اجرای زینب ابوطالبی به زودی از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، این برنامه همانند سری اول با اجرای زینب ابوطالبی و شامل گفت وگو با همسران شهدا درباره سیره زندگی و اخلاق و رفتار شهدای گرانقدر دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه در ارتباط با خانواده و همسر است.


با توجه به اینکه سبک زندگی هر یک از این شهدا می تواند الگویی برای همه مردم باشد این برنامه علاوه بر آشنایی مردم با این اسوه های درخشان انقلاب و دفاع مقدس و زندگی هایشان، الگویی کامل برای جوانان و خانواده های ایرانی ترسیم می کند.

همانند سری نخست، امیر بنان تهیه کنندگی «نیمه پنهان ماه» را بر عهده دارد و یاسر انتظامی هم کارگردان این مجموعه است.

از جمله مهمانان این برنامه می توان به خانم ها الهام حیدری همسر شهید حسن طهرانی مقدم، پروانه چراغ نوروزی همسر شهید حسین همدانی، زینب محمدپور همسر شهید ناصر عبدالی، صدیقه ممدوحی همسر شهید تقی ورکش، هاجرپور واجد همسر شهید حسین امینی امشی، نسرین بنی هاشمی همسر شهید مصطفی مرتجی، سعیده سجادی همسر شهید مرادعلی جهانشاه لو، خدیجه مراد علی پور همسر شهید حسین دانشور، فتانه عزتی همسر شهید پرویز ذبیحی و سیمین محمدحسینی همسر شهید مجید فریدفر اشاره کرد.

سری دوم نیمه پنهان ماه در 26 قسمت 30 دقیقه ای ضبط شده و پس از تدوین نهایی، در کنداکتور پخش شبکه افق قرار می گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس