کد خبر 723765
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کتاب

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش مشرق،‌ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز 13 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به کار کرد و شهر آفتاب از این روز تا 23 اردیبهشت ماه میزبان ناشران و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی شد. در این روزها اقشار مختلف مردم که به کتاب علاقه دارند به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمدند. بر اساس آخرین آمار، میزان استقبال از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایستگاه سی‌ام 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. این آمار بر اساس تعداد مسافری است که از مترو به شهر آفتاب آمدند.

در دوره سی‌ام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کشور ایتالیا میهمان ویژه نمایشگاه کتاب بود. همچنین شهر استامبول به عنوان شهر میهمان در این دوره از نمایشگاه کتاب شرکت کرد.

نمایشگاه کتاب تهران با تمام فراز و نشیب‌هایش به ایستگاه پایانی رسید. شهر آفتاب در برخی روزها شاهد تعداد زیاد بازدیدکننده بود. بیشترین بازدیدکنندگان در روزهای پنجشنبه و جمعه به نمایشگاه کتاب آمدند. همچنین، نمایشگاه کتاب امسال شاهد حضور چهره‌های مختلف ادبی و سیاسی نیز بود که از جمله آنها می‌توان به غلامعلی حداد عادل، محسن مومنی شریف، فاضل نظری، آیت‌الله محمد محمدی نیک ری شهری، علی‌اکبر ولایتی، علی معلم دامغانی، میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس