کد خبر 723710
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
شون اسپایسر

یک رسانه انگلیسی با اشاره به وضعیت موجود در دولت آمریکا و اختلافات موجود در آن، سخنگوی کاخ سفید را نفر بعدی دانست که از تیم «ترامپ» جدا می شود.

 به گزارش مشرق به نقل از دیلی تلگراف، گمانه زنی درباره آینده «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید افزایش یافته و به احتمال زیاد وی نفر بعدی است که از تیم ترامپ جدا می شود.

این رسانه انگلیسی در ادامه می نویسد: اسپایسر تا چندی پیش از حمایت تام و تمام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برخوردار بود اما مدتی است که ترامپ دیگر آن حمایت همه جانبه را از اسپایسر انجام نمی دهد برای مثال ترامپ در مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز در مورد اسپایسر به گونه ای سخن گفت که احتمال خروج وی از کاخ سفید قوت گرفت.

موضوع کنار رفتن اسپایسر از کاخ سفید به اختلافات موجود میان مشاوران ترامپ که حلقه نزدیکان وی را در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می دادند باز می گردد.

در همین رابطه گفته می شود کاخ سفید به صورت بی سر و صدا شروع به کنار گذاشتن کابینه در سایه دونالد  ترامپ که از وفاداران وی تشکیل شده اند کرده است.

کابینه در سایه ترامپ از افرادی تشکیل شده که پیش از تشکیل دولت در آژانس های مختلف فدرال مشغول به کار بودند و بعد از آغاز به کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور در قالب مشاور به کاخ سفید راه یافتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس