کد خبر 723653
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
شهید علی اکبر عربی

شهید «علی اکبر عربی» در قسمتی از وصیت نامه خود نوشته است: خدایا پایی عطا کن که جز راه تو را نرود و جانی عطا کن برای تو برود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در طول چندین سال جنگ سوریه که محل رویارویی جبهه کفر و اسلام شده است جوانان بسیاری از گوشه گوشه کشور اسلامی ایران برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم این کشور شدند. امروز از هر شهر کشور شهدای مدافع حرمی را می‌بینیم که پرچمداران مبارزه با ظلم و الگوی جوانانی هستند که به ندای مظلومان پاسخ دادند و به تاسی از مولایشان اباعبدالله به پا خاستند.

شهید «علی اکبر عربی» متولد تیرماه 1355 در خمین بود. وی از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی و فرمانده گردان بیت المقدس لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم بود که پس از تلاش بسیار برای اعزام به سوریه در پانزدهم دی ماه سال 1394 به این کشور اعزام شد و سرانجام در سیزدهم بهمن ماه پس از مجروحیت از ناحیه دست و پا با اصابت گلوله تک تیرانداز به سر در شهر نبل به شهادت رسید.

شهید عربی در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است:

خدایا پرواز را به ما بیاموز تا مرغ دست آموز نشویم و از نور خویش آتش در ما بیفروز تا در سرمای بی خبری نمانیم، خون شهیدان را در تن ما جاری گردان تا به ماندن خو نکنیم و دست آن شهیدان را بر پیکرمان آویز تا مشت خونینشان را برافراشته داریم. خدایا چشمی عطا کن تا برای تو بگرید، دستی عطا کن تا دامانی جز تو نگیرد، پایی عطا کن که جز راه تو را نرود و جانی عطا کن برای تو برود.

فاطمه هشت ساله، محمد مصباح 6 ساله و طهورا دو ساله فرزندان این شهید مدافع حرم هستند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    3 0
    روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس