جدول امار

پایگاه خبری صوت العراق نوشت: متاسفانه این بار روحانی نه تنها نمی‌تواند با مشتی وعده‌های توخالی نظر رای دهندگان ایرانی را جلب کند؛ بلکه توان متوقف کردن سیل انتقادات را هم ندارد.

سرویس جهان مشرق - پایگاه خبری صوت العراق در تحلیلی بر فرایند حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به ویژه در آستانه سومین مناظره ریاست حمهوری تاکید می کند که متاسفانه این بار روحانی نه تنها نمی تواند با مشتی وعده های توخالی نظر رای دهندگان ایرانی را جلب کند، بلکه توان متوقف کردن سیل انتقادات و محکومیت های دیگر نامزدها علیه وی به خاطر کارنامه ای که از عمل به وعده های انتخاباتی اش طی 4 سال گذشته ارائه کرده، را متوقف کند. به گونه ای که طی مناظره های پیشین نه روحانی و نه اسحاق جهانگیری، معاونش نتوانستند از عملکرد خود دفاع کنند و انتظار می رود، همین وضعیت در مناظره سوم نیز تکرار شود.

سایت مصری الیوم السابع در ادامه گزارش خود از مناظرات انتخاباتی تأکید کرد که این مناظرات شاهد کشمکش و تبادل اتهامات میان شرکت‌کنندگان در رابطه با مسئولیت قاچاق و توسعه فساد در کشور است.

پایگاه خبری اینترنتی الاقتصادی عربستان سعودی در گزارشی درباره شانس پیروزی حسن روحانی در این دور از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه تحلیل مستقل و مستقیمی از خود ارائه نمی دهد، اما به  تحلیل روزنامه امریکایی واشنگتن پست استناد می جوید و بر نظر این روزنامه تاکید می کند. روزنامه واشنگتن پست در آستانه سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری و پس از اعلام نتایج برخی نظر سنجی ها که از پیشتازی حسن روحانی سخن می گفتند، در تحلیلی تاکید کرده بود که پیروزی روحانی در این دور از انتخابات تضمین شده نیست اگرچه برخی امار و ارقام خوش بینانه در این زمینه ارائه شده است اما موانع پیش روی روحانی چنان سخت و متعدد است که پشت سر گذاشتن آنها برای وی به امری تقریبا غیر ممکن مبدل شده است، لذا نمی توان به پیروزی روحانی امیدوار بود، اما همین استناد را می توان تعبیری از نظر این پایگاه اقتصادی سعودی دانست.

پایگاه خبری لبنانی بانوراما الشرق الاوسط با اشاره به اینکه برخی نظر سنجی های صورت گرفته پیش از برگزاری سومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران از پیش افتادن حسن روحانی سخن می گویند، اما این نمی تواند ملاک قرار گیرد ، واقعیت امر این است که نحوه حضور کاندیداها در مناظره سوم و پاسخ های آنها و قدرت قانع کردن مردم طی پاسخگویی آنها به سوالات مطرح شده، سرنوشت آنها را در انتخابات آینده و شانس آنها را جهت باقی ماندن در میدان یا خارج شدن از آن رقم خواهد زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 9
    مشرق جدیدا سایتت سوت و کوره هیچکی نیست لااقل چن تا از کارکناتو بگو بیان کامنت بزارن ...
  • رحمان ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    8 2
    روحانی رفتنی است میان مردم بگردید و بپرسید همین نتیجه را بگیرید.
  • علی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    3 8
    مشرق خاک عالم تو سرت که دست به دامن چه رسانه های درپیتی شدی...
  • روح الله IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    7 2
    قالیباف و یا رئیسی دو نفری که کشور بهشون نیاز دارن
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
      0 0
      کشور به همه کس نیاز داره -اما هر کسی در جای خودش و جایی که لیاقتشو داره
  • US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    0 0
    اینا هم فهمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس