قالیباف

پایگاه خبری سعودی الوطن در تحلیلی می‌نویسد: هرچه به موعد برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، تناقضات گفتاری و تصریحاتی حسن روحانی افزایش می‌یابد.

سرویس جهان مشرق - روزنامه مصری الاهرام در گزارشی با اشاره به اینکه امروز برابر با ۱۹ ماه مه ۲۰۱۷ میلادی سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می شود، تاکید می کند، حسن روحانی در حالی نامزد این دور از انتخابات شده که طی دو مناظره پیشین با انتقادات شدیدی از سوی ۵ نامزد دیگر به دلیل عملکرد ناموفق در حوزه اقتصاد مواجه بوده است.

روزنامه کویتی الجریده با اشاره به روند رقابت ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری از جمله حسن روحانی، به درخواست محمد باقر قالیباف از نامزدها برای اعلام دارایی های خود اشاره می کند و گزارش خود را بر خانه چندین میلیاردی حسن روحانی در تهران و اعتراض شهروندان به وی درباره نحوه تملک این خانه اشاره می کند و در پایان به درخواست سهراب صلاحی نیز اشاره می کند که در آن عنوان شده تز دکترای روحانی ارائه شده به دانشگاه گلاسکو انگلیس یک سرقت علمی بوده و رساله دکترای فردی به نام محمد هاشم کمالی بوده که در آن تغییراتی جزیی در کلمات داده شده و به نام حسن روحانی به دانشگاه ارائه شده است.

بخش عربی پایگاه خبری روسی اسپوتنیک نیوز در گزارشی نوشت که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران در سومین مرحله از مناظره تلویزیونی خود که اندکی قبل از انتخابات برگزار می‌شود ،  اعتراف کردند که مشکل قاچاق کالا به یک مشکل و خطرناک در کشور تبدیل شده و نیازمند مقابله جدی است.

سایت عیون الخلیج نیز نوشت که محمدباقر قالیباف شهردار تهران، دستگاه‌های دولتی را به دست داشتن در فساد متهم کرده و ابراز داشته است که قاچاق ادامه دارد، چرا که برخی از این روند سود می‌برد. وی افزوده است که برخی وزیران کار تجاری انجام دهند و از مناصب خود سوءاستفاده می‌کنند.

پایگاه خبری سعودی الوطن انلاین در آستانه برگزاری سومین مناظره ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایران در تحلیلی می نویسد: هرچه به موعد برگزاری انتخابات نزدیک می شویم، تناقضات گفتاری و تصریحاتی حسن روحانی افزایش می یابد و انچه از آنها برداشت می شود آن است که روحانی تلاش می کند، به هر طریق ممکن با نفوذ در حامیان جریان اصولگرا بخشی از ارا انتخاباتی انها را که انتظار می رود بین محمد باقر قالیباف و ابراهیم رئیسی تقسیم شود و از حمایت مقام رهبری در جمهوری اسلامی ایران برخوردار است را از ان خود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    38 1
    رسانه های سعودی بهتر است جلوی زبان درازی ولیعهد اوباش خود را بگیرد. به شخصیت های ما کاری نداشته باشد.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    0 0
    چه منبع معنبر و با وثاقتی
  • شاهین IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق از کی نوشته رسانه های سعودی تورا به سر شوق اورده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس