علی وقفچی نماینده زنجان

پرداخت نشدن حقوق معلمان حق التدریسی وارد هشتمین ماه خود شده است. معلمانی که بیشتر مسئولیت آموزش در مقطع ابتدایی را برعهده دارند و پرداختی شان حتی به یک میلیون تومان در ماه هم نمی رسد.

به گزارش سرویس جامعه مشرق، علی وقفچی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در حالی از پرداخت نشدن حقوق معلمان حق التدریسی آموزش و پرورش از هشت ماه قبل تا امروز خبر می دهد که به گفته این نماینده مجلس، معلمان حق التدریسی از مهر ماه سال قبل تا به امروز هیچگونه دریافتی از وزارت آموزش و پرورش نداشته اند و در بدترین وضعیت معیشتی روزگار می گذرانند؛ معلمانی که به گفته نماینده مردم زنجان، حقوق ومزایای در نظر گرفته برایشان از ماهیانه ۶۰۰هزار تومان، بیشتر نمی شود!

این نماینده مجلس با اشاره به وصول درخواست های متعدد معلمان حق التدریسی به نمایندگان حوزه های مختلف انتخابیه، کم کاری دولت و عدم توجه وزیر آموزش و پرورش به معیشت این دسته از معلمان را اصلی ترین مشکل دانست و به مشرق گفت: متاسفانه مجموع حقوق و مزایای عمده این افراد، بسیار کمتر از یک میلیون تومان در ماه است و برای اکثر معلمان حق التدریسی ماهیانه ۶۰۰هزار تومان حقوق تعیین شده است.

وقفچی با تاکید بر اینکه محل خدمت معلمان حق التدریسی در مناطق محروم و روستایی تعیین شده است، گفت: معلمان حق التدریسی که بیش از هشت ماه موفق به دریافت حقوق و مزایا از آموزش و پرورش نشده اند در مقطع ابتدایی مشغول به تدریس هستند و عدم حمایت مالی از این قشر آسیب های بسیاری را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه در مناطق محروم به همراه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    11 5
    روحانی منتظر رای فرهنگیان نباشد رای ما آیت الله رئیسی عزیز.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    14 9
    اون نماینده های محترمی که به ایشون رای اعتماد دادن هم مسئولند
  • TR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    11 14
    توجه ایشون جلب شرکتهای خصوصیشون هست معلمان هم فقط بدرد زمان انتخابات و رای دادن میخورن
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    12 9
    معلمای بیچاره اگه تجمع اعتراضی تشکیل بدن خاهن گفت مثل کارگران معترض باید دهنشون کوبیده بشه اما امان ازمجلسیکه وظائف خویشو فراموش یا خدای نکرده بانجومیها وحامیانش باتصویب بعض قوانین حمایت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس