شان اسپایسر

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد ترامپ در تماس های متعدد با سران کشورهای جهان دریافته آنها علاقمندند تا آمریکا بار دیگران رهبری جهان را در دست گیرد و مشکلات پیچیده کشورها را حل کند!

به گزارش مشرق، شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در آغاز نشست خبری امشب در کاخ سفید گفت:رئیس جمهور آمریکا در جریان گفتگوهای متعدد با بسیاری از سران کشورها ، شاهد علاقه زیاد برای این موضوع بوده است که آمریکا بار دیگر در مسائل دخیل شود و رهبری کند و به حل کردن مشکلات پیچیده جهان کمک کند.

اسپایسر افزود: وی(دونالد ترامپ) تا این لحظه هم اقداماتی کرده که هم شامل اقدامات پشت پرده و هم شامل بیانیه های علنی می شود تا نشان دهد که آمریکا بار دیگر رهبری خود را در عرصه جهانی آغاز کرده است. این سفرها بخش های مهم از این ظهور مجدد آمریکا است. رئیس جمهور در جریان سفر، اهداف راهبردی ما در منطقه را به پیش خواهد برد و فرصت های جدیدی را ایجاد خواهد کرد که باعث تقویت آمریکا و همپیمانان ما و درعین حال باعث تضعیف دشمنان ما خواهد شد.

سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد رئیس جمهور آمریکا از ولیعهد امارات دعوت کرد تا در پانزدهم ماه می از کاخ سفید دیدن کند. ولیعهد امارات نیز با این دعوت موافقت کرده است. ما مشتاقیم تا از ولیعهد استقبال کنیم و به سفر وی به دید فرصتی برای تعمیق همکاری با شریکی کلیدی و مهم در خاورمیانه (غرب آسیا) می نگریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس