کد خبر 722222
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
افضل پور

مسابقات لیگ برتر اسنوکر جام ولایت در حالی در استان خراسان جنوبی شهر بیرجند به پایان رسید که بیرجندی ها خواستار اعطای میزبانی قهرمانی آسیا به این شهر هستند.

به گزارش مشرق، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در خصوص اعطای میزبانی مسابقات لیگ اسنوکر به استان خراسان جنوبی گفت: بسیار خوشحال هستیم که میزبانی این رویداد مهم به شهر بیرجند سپرده شد و این نشان از توجه فدراسیون به کلیه استان ها است.

افضل پور در باره ی کیفیت برگزاری این مسابقات افزود: به نظر من حضور ده تیم از سراسر کشور و بهترین های رنکینگ به سطح فنی این مسابقات افزوده و ما در استان با همکاری کاظم ساجد رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تلاش کردیم میزبانی خوبی داشته باشیم که در این خصوص قضاوت را به عوامل اجرایی و تیم های شرکت کننده می سپارم.
وی در پایان متذکر شد: برگزاری این رویداد انگیزه خوبی در استان و کلیه عوامل ایجاد کرده است که پتانسیل لازم برای برگزاری رویدادهای بزرگتر وجود دارد و با توجه به میزبانی رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا در کشورمان که سال آینده انجام خواهد شد با برگزاری جلسات  مشورتی و مذاکراتی با فدراسیون بولینگ و بیلیارد تلاش خواهیم کرد که این مسابقات را به استان خراسان جنوبی بیاوریم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.     

منبع: فدراسیون بولینگ و بیلیارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس