کد خبر 721750
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
قالیباف

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام، در بیاینه ای، حمایت خود از دکتر قالیباف در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

سرویس سیاست مشرق - جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام، در بیاینه ای، حمایت خود از دکتر قالیباف در دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا» (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)

انقلاب اسلامی مردم ایران برای تغییر در مسیر زندگی افراد بشر در روزگار خدا ستیزی و ظلم مفرط به بندگان خدا با تلاش و پایداری این مردم در راه خدا به پیروزی رسید و امید مستضعفان جهان برای حیات راستین در این دنیا را بار دیگر زنده ساخت. این حرکت پر فروغ در طول سالیان متمادی علی‌رغم همه فراز و فرودها با بصیرت و استقامت مردم در راه مبارزه با ظلم و استکبار تا به امروز ادامه یافته است. اما در دوره اخیر این درخت پربار بار دیگر دچار آفت «رجعت به جاهلیت» گشته است. برخی از گماشتگان ملت چشم به دنیا دوخته و به ثروت‌اندوزی روی آورده‌اند. برخی دیگر نیز روی از مبارزه الی الله برتافته و به گدایی از مستکبران برای تکه‌ای نان افتاده‌اند. گویی وعده الهی را فراموش کرده‌اند! «إِنَّ الَّذِینَ لَا یَرْجُونَ لِقَاءَنَا وَ رَضُوا بِالْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاطْمَأَنُّوا بِهَا وَالَّذِینَ هُمْ عَنْ آیَاتِنَا غَافِلُونَ» (سوره مبارکه یونس آیه ۷)

در این روزها که قریب به ۳۹ سال از مبارزه ملت ایران برای شرافت و عزت خویشتن و اعتلای کلمه حق در دنیا می‌گذرد مسلما بازگشتن به آغوش طاغوت نه تنها دردی از ملت دواء نخواهد کرد بلکه منجر به تحقیری تاریخی و نابودی همه جوانه‌های امید این ملت برای ساختن تمدن اسلامی نوین شده و اندوخته‌های مبارزه طولانی خود را نیز برباد خواهد داد. اما بی‌تردید همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند در صورت پایداری ملت ایران و حضور در صحنه در راستای اهداف الهی، نصرت الهی شامل حال ملت شده و پیروزی امری دور از دسترس نخواهد بود. «وَأُخْرَی تُحِبُّونَهَا  نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ  وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ» (سوره مبارکه صف آیه ۱۳)

امید است ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به درستی راه سعادت و پیشرفت را از بیراهه وابستگی و سستی تشخیص داده و عنان کشور انقلابی را به افرادی که معتقد به مبانی انقلاب هستند بازگردانند تا هم دنیای خویش را آباد گردانند و هم رضایت الهی را بدست آورند. در این مسیر نفی وضعیت موجود که منجر به ناامیدی مردم از بهبود وضعیت زندگی خویش و همچنین نگرانی مبارزان و آگاهان سراسر جهان از سستی پایتخت مقاومت در ادامه راه شده است، قطعا در اولویت اول قرار دارد.

با این حال در شرایط کنونی، که کشور به علت سستی برخی مسئولان دچار عقب افتادگی‌های جدی شده است، این جمع محمدباقر قالیباف را که فردی آزمون پس داده در عرصه‌های اجرایی و انقلابی است را به دلیل توان کار جهادی منحصر به فرد برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری ایران مناسب‌تر دانسته و عموم ملت را دعوت به حمایت از وی می‌نمایند. امیدواریم با رای قاطع ملت ایران به محمدباقر قالیباف برای تصدی این مسئولیت، وی نیز قدر این نعمت را دانسته و حق مردم را به درستی پاس بدارد. ان شاءالله

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام

۱۶/۲/۱۳۹۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس