کد خبر 721558
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
 کشف پیکر ۱۳ معدنچی محبوس در معدن یورت

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: هنوز کار جستجو و نجات تمام نشده است و با توجه به سرعت عملیات به نظر می رسد تا عصر فردا کار تفحص برای یافتن اجساد این حادثه به پایان برسد.

به گزارش مشرق، صادق علی مقدم در مورد آخرین وضعیت اجساد 13 معدنچی در معدن ذغال سنگ یورت آزاد شهر گفت:پس از اینکه معدنچیان و امدادگران توانستند از تونل فرعی شماره دو وارد محل اصلی انفجار در معدن شوند، 13 جسد کارگران معدن در آن محل کشف شد. 

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت حساس محل قرار گیری اجساد، کار انتقال اجساد از تونل اصلی به تونل شماره دو و سپس خارج کردن آنها به کندی در حال انجام است. 

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان  آلارم کارگاه معدن به صدا در آمده و احتمال وجود خطر را اعلام می کند، به همین دلیل کار با احتیاط و سرعت کمتری پیش می رود. 

مقدم از انجام عملیات در سه منطقه تونل خبر داد و گفت: حد فاصل دو ریزش و محل کارگاه مکان هایی است که عملیات امدادی در حال انجام است. همچنین همزمان کار بازسازی و آوار تونل معدن هم انجام می شود. 

وی در مورد زمان اتمام عملیات امدادی، گفت: هنوز کار جستجو و نجات تمام نشده است و با توجه به سرعت عملیات به نظر می رسد تا عصر فردا کار تفحص برای یافتن اجساد این حادثه به پایان برسد. در حال حاضر نیروهای امدادی توانسته اند به محل انفجار در تونل برسند. 

گفتنی است تا کنون اجساد 35 کارگر معدن کشف شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس