کد خبر 721414
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان سوم شدن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما را حاصل لحظات سخت و پرفشار دانست.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در پیامی کسب عنوان سومی رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

تلاش و ممارست های مستمر ملی پوشان فوتبال ساحلی در یک سال و نیم منتهی به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما شکل گرفته از ایمان، غیرت، اراده، برنامه ریزی هدفمند و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رقابت ها، نشان از اقتدار و رشادت جوانان برومند ایران اسلامی دارد که توانستند عنوان سوم جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورند.

بدون شک نمایش غرور آفرین بازیکنان در رویارویی با بزرگان فوتبال ساحلی جهان و کسب مقام سوم جهان دستاوردی از لحظاتی سخت و پرفشار است که با حضور در اردوهای پی در پی و دور از خانواده هایشان پشت سر گذاشته اند.

ساحلی بازان که پیش از این با کسب پیروزی در رقابت های قهرمانی آسیا 2017 یکه تازی خود را به رخ آسیا کشیده بودند اکنون با قرار گرفتن بر روی سکوی جهانی، اراده، توانمندی و غرور ایرانی خود را بار دیگر و البته اینبار در سطحی بالاتر برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

فدراسیون فوتبال این افتخارآفرینی را هم زمان با اعیاد گرامی شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) به ملت شریف و سربلند ایران اسلامی، بازیکنان، کادرفنی و خانواده عزیز آنها و همچنین به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاه های تلاشگر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور به عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    1 0
    پیام نمیخوان . یه پاداش در خور و شایسته با مقامشون میخوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس