کد خبر 721161
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
 فیلم/ حاشیه‌سازی‌های مضحک علیه قالیباف

ستاد مردمی جنبش ۹۶ درصدی حامیان قالیباف تأکید کرد: عوامل دولتی که غرق در سرمایه و اموال رانتی و باد آورده می‌باشند تاکنون نسبت به پیشنهاد اعلام اموال نامزدهای انتخاباتی مقاومت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ستاد مردمی جنبش 96 درصدی حامیان محمدباقر قالیباف در پی پیشنهاد این کاندیدای ریاست جمهوری مبنی بر اعلام اموال، دارایی‌های نامزدهای انتخاباتی و بستگان درجه یک خود بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

به‌نام خدا

سلام و درود بر ملت بزرگ ایران

پیرو پیشنهاد دکتر قالیباف مبنی بر اعلام اموال، داراییهای نامزدهای انتخاباتی و بستگان درجه یک خود محضر شریف شما ملت بزرگ ایران، متاسفانه عوامل دولتی که غرق در سرمایه و اموال رانتی و باد آورده می باشند تاکنون نسبت به این پیشنهاد مقاومت کرده‌اند.

این قشر 4 درصدی و «از خود راضی» که در فرهنگ آنها پاسخگویی به مردم و شفاف‌سازی دارایی‌ها در محضر افکار عمومی معنی و مفهوم نداشته و خود را تافته جدا بافته از سیل خروشان ملت بزرگ ایران می‌دانند ،به هیچ‌کس پاسخگو نیستند.

اما به‌زودی مردم ایران با همدلی و وحدت در 29 اردیبهشت ماه، آنها را از صحنه اداره دولت حذف کرده و نشاط و آزادی را به کشور هدیه خواهند داد.

ستاد مردمی جنبش 96 درصدی حامیان دکتر قالیباف

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    4 0
    احسنت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس