میرباقری

یکی از اساتیدحوزه با بیان اینکه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: باید اقتصاد معطوف به قدرت باشد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید مهدی میرباقری نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از وعاظ در جلسه دیدار اعضای جامعه مدرسین با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از پذیریش کاندیداتوری رئیسی تقدیر کرد و گفت: انقلاب اسلامی بی تردید، جمهوری اسلامی را تبدیل به قدرت ماندگار کرده است؛ دشمن بعد از فروپاشی شوروری نظریه جنگ تمدن‌ها را طرح کرد و بزرگترین جنگ بعد از جنگ جهانی دوم را به راه انداخت.

وی با بیان اینکه، مفهموم قدرت تغییر کرده و  باید از قدرتی که برای جمهوری اسلامی به جود آمده صیانت کنیم، افزود: متاسفانه ضعفی که برخی داشتند، موجب شد که غرب تلاش کند تا قدرت ما را هدف قرار دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان با باین اینکه  هر برنامه اقتصادی که ما پیشنهاد داده می شود  باید معطوف به صیانت از قدرت باشد ادامه داد: دولت قائل به اقتصاد مقاومتی نیست، اقتصادی که آنها تبیین کردند اقتصاد نئوکنزی است.

وی گفت: دولتی‌ها می گویند ما اقتصاد مقاومتی را این‌طور می‌فهمیم که باید وابسته شویم تا اگر دشمن خواست به ما لطمه بزند خودش ضربه بخورد

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه، تعطیلی کارخانه‌های  بزرگ مسئله بزرگ امروز است، گفت: من نمی‌گویم عمدی است، اما باید اقتصاد از گروگان مذاکرات خارج شود و در ریل اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس