محمدرضا هنرمند

محمدرضا هنرمند که این روزها در انتظار تکمیل فیلمنامه مجموعه تلویزیونی جدیدش با نام «الف ویژه» است،اعتقاد دارد فانتزی این سریال تماشاگر را غافلگیر خواهد کرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمد رضا هنرمند کارگردان سریال «الف ویژه» گفت: من همچنان منتظر نگارش کامل فیلمنامه هستم که توسط حامد افضلی از نیمه‌های سال گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. کارگردان سریالهای پرمخاطبی همچون «زیر تیغ»، «آشپزباشی» و سری مجموعه «کاکتوس»ادامه داد: این سریال مضمونی فانتزی دارد. با پایان نگارش، پیش تولید آغاز خواهد شد و ساخت دکورها را هم شروع می‌کنیم. این سریال جلوه‌های ویژه زیادی هم دارد که باید با کیفیت بالایی طراحی و اجرا شوند، چون نقش مهم و تاثیرگذاری در قصه دارند. در مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» دوباره به تم مورد علاقه خودم، کمدی بازگشته‌ام و یک قصه خانوادگی را در بستری از طنز و مناسبات کمیک خواهیم دید. ژانری که این روزها هم به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است.

هنرمند اظهار داشت: اطمینان دارم فانتزی سریال «الف ویژه» تماشاگر را غافلگیر خواهد کرد و هیچ شباهتی با کارهای قبلی‌ام به ویژه در سینما ندارد و از حیث محتوا و ساختار، سریال نو و جدیدی است. ضمن آنکه ممکن است در آینده برای سرعت بخشیدن به پروسه نگارش،‌ خودم یا فرد دیگری به نویسنده کمک کند. به دلیل حساسیت موضوع قصه و اهمیت پروژه و اینکه معتقدم نباید بدون فیلمنامه کامل روند تصویربرداری آغاز شود، با وسواس زیادی روی فیلمنامه متمرکز هستیم. تاکنون بیش از ۵۰ درصد نگارش فیلمنامه انجام شده است. من سیناپس‌ها و قسمت های نوشته شده را می‌خوانم و توصیه‌ها و نظراتم را به نویسنده منتقل می‌کنم و در همفکری با تهیه کننده پروژه سناریو کامل می شود.ایده‌های خوبی در جریان تکمیل فیلمنامه شکل گرفته‌اند و خط اصلی و خرده روایتها هم آرام آرام در این روند منطقی که نگارش فیلمنامه سپری می کند، پخته شده‌اند که به نظرم در پخش قطعا یک اتفاق جدید را رقم خواهد زد.

به گفته او، این مجموعه ۲۶ قسمت دارد، ولی ممکن است این تعداد بیشتر یا کمتر شود. زینب تقوایی تهیه کننده سریالهای پر بیننده‌ای چون «دودکش»، «مدینه» و «پشت بام تهران» که بزودی مجموعه «لبخند رخساره» نیز به تهیه‌کنندگی او روی آنتن شبکه یک خواهد رفت، تهیه «الف ویژه» را به عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی اعتمادی مجد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام دوستان عزیز من در مشرق و سپاس از انتشار خبر.فقط عکس آقای هنرمند رو اشتباه زدید،ایشون آقای سمواتی تهیه کننده سینما هستن.لطفا اصلاح بفرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس