کد خبر 720282
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
تنیس

تیم ملی تنیس مردان با ۳ ورزشکار در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق،‌ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا یکم خردادماه به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

تیم ملی تنیس ایران با ترکیب امیروالامعدنچی و حمیدرضا نداف در بخش انفرادی و اشکان شکوفی و امیروالا معدنچی در بخش دوبل در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد. تنیس ایران در دوره گذشته این مسابقات که در اندونزی برگزار شده بود، نماینده‌ای نداشت اما در این دوره تیم کشورمان با شرایط خوبی راهی مسابقات می‌شود.

تیم ملی ایران با هدایت سعید احمدوند توانست پس از 13 سال در گروه دوم مسابقات دیویس کاپ آسیا، اقیانوسیه باقی بماند. ایران در آخرین بازی مسابقات گروه دوم دیویس کاپ نمایش خوبی از خودش نمایش گذاشت و با برد قاطع مقابل ویتنام، به طلسم رفت و آمد از گروه دو به سه و برعکس خاتمه داد.

حالا شاگردان احمدوند باید توانایی‌های خودشان را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به نمایش بگذارند. با توجه به حضور تنیس‌بازانی از کویت، اندونزی، تونس و مراکش، بازیکنان کشورمان کار دشواری در باکو خواهند داشت. تنیس ایران در روزها خصوصا در بخش دوبل شرایط خوبی دارد و می‌توان در صورت برخورد یک قرعه مناسب، حتی به یکی از سکوهای قهرمانی هم چشم داشته باشد.

در بخش بانوان هم صدف صادق وزیری و غزل پاک‌باطن ترکیب تیم ملی تنیس بانوان ایران را تشکیل می‌دهند. تنیس بانوان ایران به آرامی در حال پیشرفت است و نباید توقع زیادی از این دو ورزشکار جوان کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی داشت. قطعا این رقابت‌ها ، محل مناسبی جهت کسب تجربه برای دو نماینده بخش بانوان کشورمان است.

رقابت‌های تنیس بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 22 اردیبهشت آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس