کد خبر 719844
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کره شمالی

رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یگان توپخانه‎ای این کشور در نزدیکی مرزهای کره جنوبی دستور آماده باش کامل نیروهایش را صادر کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه روسیاالیوم نوشت: رهبر کره شمالی در جریان بازدید از منطقه مورد مناقشه با کره جنوبی از نیروهای کشورش خواست برای "شکستن کمر دشمن" در آمادگی کامل باشند.

کیم جونگ اون ضمن بازدید از یگان توپخانه‎ای ارتش کره شمالی نزدیک به منطقه مورد مناقشه با کره جنوبی دستور داد که نیروهای این کشور برای جنگ با آنچه دشمنان خواند آماده باشند.

تنش در شبه‌جزیره کره در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

مناقشه بر سر برنامه موشکی و اتمی کره شمالی، قرار گرفتن آمریکا در حالت جنگی، اعزام ناوگروه رزمی به منطقه و انجام رزمایش‌های نظامی با دشمنان پیونگ‌یانگ، کره جنوبی و ژاپن، و مواردی از این دست به بحران در شبه‌جزیره کره دامن زده است.

کره شمالی که هم‌اکنون به خاطر برنامه‌های موشکی و هسته‌‎ای خود هدف تحریم‌های مختلف سازمان ملل و اتحادیه اروپا قرار دارد، اعلام کرده که در حال‌ توسعه تسلیحات بازدارنده مقابل آمریکاست و تا زمانی که واشنگتن خصومت خود را با پیونگ‌یانگ ادامه دهد، از برنامه‌های موشکی و اتمی خود دست نخواهد کشید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
    6 8
    عجب! پس انجام رزمایش کره جنوبی و ژاپن باعث تنش شده! آزمایش های اتمی و موشکی کمونیستا تو منطقه ای که کسی سلاح اتمی نداره بی تاثیر بوده بر تنش
  • محسن IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
    8 9
    روبروی قلدر جماعت اینجوری باید ایستاد نه که بگیم شهرهای موشکی رو نشون دادن برجام رو بهم بزنن
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
    7 10
    ایران نباید اینارو تنها بذاره البته این دولت که بخاری نداره ان شاءالله با دولت انقلابی بعدی متحدان ایران دلگرمتر خواهند شد.
    • US ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      2 1
      با کمونیست متحدید؟؟؟اونوقت چه منافع استراتژیکی دارید؟
  • سید IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    1 2
    خدا وکیل امریکا ماست رو.کیسه کرده.میگه دیپلماتیک باید حل بشه ولی برای ایران نظامی.الله اکبر شیطان بزرگ به زانو درامد.افرین به کره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس