کد خبر 718904
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۴
زیدان

سرمربی رئال مادرید با وجود پیروزی قاطعانه صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان ازوپا را قطعی ندانست.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد تیم او هنوز کار را تمام نکرده و باید بازی برگشت در زمین رقیب را هم جدی بگیرد.

او در پایان بازی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و علاوه بر زدن ۳ گل، گلی دریافت نکردیم اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است.تا زمان به صدا درآمدن سوت پایان بازی برگشت هیچ چیز مشخص نیست.

می‌توانیم خوشحال باشیم چون خوب بازی کردیم و من به عملکرد تک تک بازیکنان افتخار می‌کنم.ایسکو خیلی بین خطوط بازی کرد و از همان شروع بازی، عالی ظاهر شد.

 زیدان درباره کریس رونالدو، ستاره تیمش افزود: نمی‌دانم تغییر پست بازی یاعث درخشش بیش‌تر رونالدو شد یا نه اما او در هر شرایطی یک گلزن بی‌همتاست و با آرامش و هوش کار حریفان را تمام می‌کند.

از کار هر روزه با بازیکنان رئال مادرید لذت می‌برم. هنوز جامی نبرده‌ایم و  هر چه زودتر باید این کار را انجام بدهیم چون در این صورت بقای من در رئال مادرید تضمین می‌شود.

رئال همیشه به دنبال بازی زیباست چون زیرا بازیکنان بزرگی دارد که با صبر و قدرت، می‌توانند هر تیمی را در دنیا به دردسر بیندازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس