نویسنده

جین استین که به عنوان مبدع تاریخ شفاهی شناخته می‌شود، روز گذشته در منهتن و در سن ۸۳ سالگی خودکشی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیلی‌میل گزارش کرده است که این نویسنده منهتنی که پرفروش‌ترین کتاب تاریخ شفاهی هالیوود و لس‌آنجلس را به نام خود کرده بود، روز دوشنبه با سقوط از ساختمان اداری Upper East Side درگذشت.

جین استین 83 ساله پس از سقوط از طبقه پانزدهم در ساختمان شماره 10 میدان گراسی، رأس ساعت 10:33 صبح مرده است. پلیس گفته است استین در این سقوط به بالکن طبقه هشتم برخورد کرده است و با وجود حضور نیروهای امدادی امکان نجات او وجود نداشته است.

کتاب‌های استین شامل «سفر آمریکایی: دوران رابرت کندی» و «ادی: یک دختر آمریکایی» درباره ادی سدویک، معشوق اندی وارهول است. سال گذشته، انتشارات Random House کتاب «شرق بهشت: یک مکان آمریکایی» را از او منتشر کرد که داستان پنج شخصیت بزرگ و خانواده‌هایشان را روایت می‌کند و هر کدام وجوه متفاوتی از رویای آمریکایی را بازنمایی می‌کنند.

طبق آنچه ناشر وی در وب‌سایت درباره این نویسنده منتشر کرده است، استین بیش از همه به عنوان مبدع هنر تاریخ شفاهی شناخته می‌شود.

ساکنان ساختمان حادثه همگی از حال خوش این نویسنده فقید سخن گفته‌اند. ساختمان محل حادثه در سال 1988 نیز مکان خودکشی وندربیت کوپر، برادر اندرسون کوپر، مجری مشهور شبکه CNN بوده است که خود را از تراس این ساختمان پرت کرده است.

علت خودکشی خانم استین نامشخص است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس