کد خبر 718532
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
روحانی

تولید انبوه دو خودرو دناپِلاس و پژو۲۰۰۸ شرکت ایکاپ با حضور رئیس جمهور در ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز با حضور رئیس جمهور مراسم آغاز تولید انبوه دو خودروی ایران خودرو برگزار شد. روحانی در این مراسم ابتدا سری به خطوط تولید خودروی فرانسوی 2008 و دنا پلاس زده و ضمن بازدید از خطوط تولید به صورت رسمی آغاز تولید انبوه آنها را افتتاح کرد، سپس با حضور در شرکت ایکاپ در حال سخنرانی برای مدیران این شرکت خودرو سازی است.   

محصول دناپِلاس مدل جدیدی از خودروی ملی دنا است که در مرکز تحقیقات ایران خودرو از جنبه های کیفی و تجهیزات و ظاهری ارتقا یافته است. پژو2008 نیز نخستین محصول "ایکاپ"، شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه است که در ایران تولید می‌شود.

البته براساس اعلام رئیس جهمور قرار بود خط تولید 2008 اسفند ماه سال قبل رونمایی می شد.  اما  به دلیل مشکلات روند داخلی سازی تولید اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو (2008)  وعده روحانی اجرایی نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    4 1
    ولی حالا جدی اگه همین دنا رو تو پلتفورم سدان بزرگ میوردن چیز خوفی میشد. ایرانخودرو و سایپا باید روی پلتفورم سرمایه گذاری میکردند نه روی ماشینی مثل پژو 2008 که پلتفورم کراس اوری داره و اصلا شاسی بند نیست و با توجه به قیمتشم که مطمئنا گرون خواهد بود استقبال خیلی کمی ازش صورت میگیره
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    4 1
    من دنا دارم خيلي ازش راضيم.. معركه ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس