کد خبر 718508
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
پیروز قربانی

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم برای فصل آینده یک هافبک بازیساز مانند مجتبی جباری می‌خواهد.

به گزارش مشرق،‌ پیروز قربانی درباره عملکرد استقلال در فصل جاری اظهار داشت: من معتقدم عملکرد این تیم بسیار خوب بوده است. استقلال در فهرست بازیکن و کادر فنی با تغییرات زیادی مواجه شد و حالا فکر می‌کنم کسب مقام دومی هم یک کارنامه قابل دفاع برای بازیکنان و کادر فنی محسوب می‌شود. استقلال با اینکه مشکلات مدیریتی داشت، اما خوب نتیجه گرفت و من به‌عنوان یک استقلالی به این تیم افتخار می‌کنم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال زیبا بازی نمی‌کند، خاطر نشان کرد: در این زمینه باید ابزار یک تیم را هم مورد بررسی قرار داد. استقلال امسال یک بازیساز مثل مجتبی جباری کم داشت و بختیار رحمانی هم نتوانست شایستگی‌های خودش را نشان دهد. شما دیدید که بیشتر حملات استقلال از کناره‌ها صورت می‌گرفت و این یک فاکتور مثبت بود که کادر فنی به‌خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را شناخت. این از انصاف به‌دور است که ما نقاط قوت استقلال را نادیده بگیریم.

قربانی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی مثل مجتبی جباری می‌تواند فصل آینده به استقلال کمک کند، گفت: من نمی‌دانم جباری چه وضعیتی دارد و در این زمینه کادر فنی استقلال تصمیم‌گیرنده است. البته کادر فنی به این نتیجه رسید که تیم در بازیسازی مشکل دارد، به همین دلیل سراغ جذب جباروف رفتند. البته شنیده‌ام که بازگشت او به استقلال با مشکلاتی مواجه شده است، ولی این تیم برای فصل آینده نیاز به یک هافبک بازیساز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بازیکن سابق IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    0 0
    این مشکل نه فقط استقلال بلکه کل فوتبال ایران و تیم ملی هست اصولا از بعد از خداداد عزیزی و کریم باقری دیگه هافبک بازیساز دقت کنید بازیساز و نه فقط بازیکن نداریم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس