کد خبر 718442
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
والیبال

بازیکنان کمکی تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم والیبال بانک سرمایه، قهرمان لیگ برتر ایران در غیاب ملی‌پوشانش در سالن نیروی انتظامی جریان دارد. مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که تیمش را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند چند بازیکن جدید را به اردوهای آماده‌سازی تیمش اضافه کرده است.

بازیکنانی مانند حمزه زرینی، عابدین، فتحعلی، بازارگرد، رحمان داودی و بهزاد حیدرشاهی نفرات جدیدی هستند که کارخانه از آنها دعوت به همکاری کرده است. ضمن اینکه مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، مجتبی یوسفی، قاسم کارخانه هم از جمله بازیکنان سرمایه هستند که در طول لیگ هم برای این تیم به میدان رفتند.

تعدادی از بازیکنان این تیم به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی نمی‌توانند تیم باشگاهی خود را همراهی کنند و به همین دلیل این تیم مجبور به استفاده از بازیکنان کمکی است. گفته می‌شود استفاده یا عدم استفاده کارخانه از ملی پوشانش بستگی به نحوه صعود تیم ملی ایران در لیگ جهانی دارد. 

ضمن اینکه شهرام محمودی، پشت خط زن مصدوم این تیم هم که از حضور در تمرینات تیم ملی سرباز زده بود به گفته مسئولان این تیم به زود در جمع بانکی‌ها حضور پیدا می‌کند تا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده شود.

همچنین دو بازیکن خارجی بانک سرمایه یعنی چاچیچ و ژیگادلو که در کشورهای خود حضور دارند حدود 20 روز دیرتر از سایر بازیکنان به اردو اضافه خواهند شد.

رقابت های جام باشگاه‌های آسیا در تیرماه به میزبانی ویتنام آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس