کد خبر 717745
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
اختلاس

طبق اعلام بانک ملی ایران، موضوع کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی در یکی از شعب این بانک در کرج مربوط به ۸ ماه پیش بوده است.

به گزارش مشرق، اختلاس 5 میلیاردی در بانک ملی کرج یکی از مهمترین خبرهایی بود که از صبح امروز در رسانه ها مطرح شد. حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج با اعلام این خبر گفت:در این ارتباط پنج نفر دستگیر شده‌اند و پس از انجام تحقیقات لازم دو نفر از متهمان همچنان در بازداشت هستند و بقیه با تودیع وثیقه آزاد شده اند.


وی با اعلام اینکه متهمان با استفاده از کارت های مرابحه و جعل امضای مشتریان بانک اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند افزود: تمام حساب‌هایی که وجوه کلاهبرداری شده به آن واریز شده است، مسدود شده و روند وصول مبالغ کلاهبرداری شده به حساب بانک ملی در حال انجام است.

روابط عمومی بانک ملی ایران با ارسال توضیحاتی در این خصوص اعلام کرد: ، پس از اطلاع حراست و بازرسی بانک ملی ایران از وقوع کلاهبرداری مالی در یکی از شعب شهرستان کرج با استفاده از کارت‌های مرابحه و جعل امضای مشتریان مراتب به مراجع قضایی و انتظامی استان طی شکایتی اعلام شد، همچنین حساب‌هایی که وجوه کلاهبرداری شده به آن واریز شده بود براساس حکم قضایی مسدود شده و روند وصول مبالغ کلاهبرداری شده به حساب بانک ملی ایران در حال انجام است.
طبق اعلام بانک ملی، تاکنون 5 نفر درخصوص این پرونده دستگیر شده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    2 1
    شاهکاری دیگر از دولت بی تدبیر و ناامید و بی فرهنگ با آمدن # دولت مردم # مدیریت جهادی # دکتر قالیباف ۴% زالو صفتان که همچنان به کار خودشان ادامه میدهند از بین خواهند رفت
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    1 0
    باز خوبه هزار میلیاردی نیست
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    1 0
    خدا ما را از دولت قفل روحانی نجات دهد ، این دولت بی تدبیر و ناامید تمام شود خدا ریشه هر چی اصلاح طلب دروغگو است را بخشکاند آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس