فیلم/ شعار ضدسانسور روحانی تا فیلم هایی که از پرده پایین کشیده شد

مصوبه مجلس قبل در افزایش وام ازدواج به کمک روحانی آمد تا در مناظرات حرفی برای گفتن داشته باشد.

 سرویس اقتصاد مشرق - حسن روحانی و اسحاق جهانگیری که به عنوان نماینده وضع موجود و در نقش پوشش یکدیگر در مناظرات انتخاباتی شرکت کرده بودند، در بخشی از سخنان خود، افزایش میزان وام ازدواج را یکی از اقدامات دولت در راستای تسهیل ازدواج عنوان کردند.

ابتدا این ادعا را حسن روحانی مطرح کرد و در بخشی از سخنان خود با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط دولتش برای تسهیل ازدواج جوانان گفت: "می‌دانید که برای وام ازدواج دو وام ۱۰ میلیون تومانی به هر زوج برای  شروع زندگی پرداخت می‌شود."

پس از این سخنان، اسحاق جهانگیری نیز به حمایت از روحانی چند جمله ای را مطرح کرد. وی گفت: " یکی از کارهایی که الان انجام گرفت وام ۳ میلیونی تبدیل به ۱۰ میلیونی شد. "

حال سوال اینجاست. آیا دولت یازدهم که روحانی و جهانگیری به دفاع از عملکرد خود پرداخته اند نقشی در این افزایش میزان وام داشته و آیا با آن موافق بوده است؟

پاسخ به این سوال را می‌توان از مشروح مذاکرات مجلس در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ به دست آورد زمانی که طرح افزایش میزان وام توسط مجلس قبل که دولت به دلایل سیاسی بارها برخوردهای خارج از عرفی با آن داشت ارائه و تصویب شد در حالیکه نمایندگان دولت در مجلس با آن مخالفت می‌کردند. در فایل صوتی زیر، مخالفت نماینده دولت در مجلس با مصوبه افزایش میزان وام ازدواج را خواهید شنید.

در این قسمت از مشروح علنی مجلس،  دژپسند معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مخالفت با پیشنهاد افزایش وام ازدواج گفته بود: منابع قرض الحسنه موجود ۴ هزار میلیارد تومان است که یک هزار میلیارد تومان آن به کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافته و ۳ هزار میلیارد تومان آن نیز به اعطای تسهیلات ازدواج به میزان ۳ میلیون تومان برای هر زوج است. وی همچنین به دلایل مخالفت دولت در ادامه این فایل صوتی اشاره می‌کند.

مخالفت دولتی‌ها با مصوبه مجلس قبل در حالیست که در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از این موضوع با عنوان دستاورد دولت یاد می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    1 2
    نکاح
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    18 24
    درود بر روحانی
    • ناشناس IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
      0 0
      درود بر روحانی؟!!!!! چون دولت با مصوبه مجلس برای افزایش وام ازدواج مخالفت کرده بود، می گی درود؟!!!! خدا شفات بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس