نامزدهای انتخابات

دیروز پنجشنبه در هفتمین روز از زمان تبلیغات به سیاق روزهای گذشته، 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برنامه های و سخنرانی هایی داشتند.

به گزارش مشرق، حدود یک هفته‌ای از آغاز تبلیغات 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم می‌گذرد؛ تنور رقابت های انتخاباتی گرم شده است و کاندیداها با برنامه های مدون قصد دارند آرای عمومی را به سمت خود جلب کنند.
دیروز پنجشنبه در هفتمین روز از زمان تبلیغات به سیاق روزهای گذشته، 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برنامه های و سخنرانی هایی داشتند که در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های تبلیغاتی آنها در روز گذشته(پنجشنبه) خواهیم داشت:
 
محمد باقر قالیباف
عمده فعالیت تبلیغاتی محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز گذشته(پنجشنبه) پخش برنامه ضبط شده وی از شبکه اول سیما بود؛ برنامه‌ای 45 دقیقه‌ای که برای هر نامزد تدارک دیده شده تا به صورت متکلم وحده با دوربین برای مردم گرامی ایران سخن بگوید و به تشریح برنامه هایش بپردازد.
قالیباف در برنامه دیروز سخنان مهمی را به زبان جاری کرد؛ وی در این برنامه که راس ساعت 22 آغاز شد با اشاره به وعده انتخاباتی خود مبنی بر ایجاد 5 میلیون شغل، تاکید کرد: اگر قول ۵ میلیون شغل را دادیم چون ریشه فقر و محرومیت، بیکاری است.
قالیباف در برنامه ضبط شده دیروز به مسائلی دیگری نیز پرداخت که مهم ترین آنها به قرار ذیل است:
قصد دارم درباره مشکلات امروز و واقعیت هایی که شاید ۲ گروه مسئولین دولتی امروز و افراد تافته جدابافته از مردم که کمتر از ۴ درصد مردم هستند سخن بگویم.
امروز در حوزه مسائل سیاسی مردم بصورت مقطعی حضور دارند.
در حوزه اقتصاد و فرهنگ مردم را از حضور در این صحنه ها اخراج کرده اند.
۱۰ درصد مردم ما در فقر مطلق‌اند، اگر بگوییم گرسنه می خوابند حرف گزافی نگفته‌ایم.
ما کشور ثروتمندی هستیم و در حوزه ی نفت و گاز رتبه‌ی یک جهان هستیم.
ما کشور جوانی داریم و دیگر کشور ها حسرت این جوانان را دارند ولی با این شرایط خوب، مردمی فقیر و محروم داریم!
اگر قول دادیم به پرداخت یارانه برای آن بخش از مردم کم درآمد برای این است که آن‌ها شرمنده خانواده نباشند.
دلالانی که زالوصفتانه در حوزه‌های کشاورزی و صنعت سود ۴ الی ۵ برابری می برند ولی مردم مقروض هستند.
علت فاصله طبقاتی به خاطر این است که این ۴ درصد اجازه فعالیت به ۹۶ درصد دیگر را نمی دهند.
چه مادرانی که هستند که در خانه مردم کار می کنند و جوان خود را روانه تحصیل می کنند تا بعد ها کمک خانواده شوند و شرمندگی آنجاست که پس از تحصیل بیکار مانده اند و پول تو جیبی را از مادرش می گیرد!
من میفهمم که آنها حوزه نفوذ حاشیه امنیت رسانه و پول دارند! آنها اهل تهمت زدن هستند و قدرت تخریب دارند.
آنها کسانی هستند که چند ماه قبل عکس دختر خانمی را از یک مهمانی تجملاتی پخش کردند و گفتند عروسی دختر قالیباف است!
ما برای دادن جان به جنگ رفتیم و اگر امروز لازم باشد جان خود را می دهیم و در مقابل این 4 درصد که خون مردم را می مکند می ایستیم.
در این 10 سال با تمام تحریم ها 230 کیلومتر مترو در تهران ساخته شد در حالی که قبل از ما فقط 70 کیلومتر مترو ساخته شده بود.
یک دیگر از فعالیت های تبلیغاتی دیروز ستاد قالیباف که به نظر بدیع می‌آمد آن بود که از مردم نظرخواهی شده بود تا پیرامون محورهای مناظره امروز(جمعه) اظهار نظر کنند؛ در اعلان ستاد قالیباف در این رابطه چنین آمده بود: مردم عزیز ایران؛ فردا انتظار دارید بنده به نمایندگی از شما در مناظره، چه خواسته‌ها، موضوعات و مطالباتی را مطرح کنم. سوالات را تا ساعت ۱۲ فردا جمعه به @ghalibafadmin ارسال فرمایید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بنا بر قرعه کشی انجام شده، در روز گذشته(پنجشنبه) برنامه تبلیغاتی در صداوسیما نداشت؛ اما نسبت به سخنان وی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در چهارشنبه شب، بازخوردهای مثبتی در محافل سیاسی و رسانه ای و بویژه شبکه های اجتماعی وجود داشت.
 
همچنین دیروز خبر رسید که اجتماع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی روز شنبه 9 اردیبهشت از ساعت 16:30 در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
 
سید مصطفی میرسلیم
عمده فعالیت تبلیغاتی میرسلیم در روز گذشته(پنجشنبه)حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود؛ برنامه‌ای که 45 دقیقه به طول انجامید و نامزد حزب موتلفه در جریان آن گفت: موضوع رسیدگی به محرومان از مسائل مهم مورد نظر امام خمینی(ره) بود؛ من با این مساله آشنایی کامل دارم؛ در کشور ما محرومان بسیاری وجود دارد که باید به آنها بیشتر توجه شود. حزب موتلفه اسلامی هزینه‌های تبلیغاتی بنده را تامین می‌کند که به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و فقط از پشتیبانی اعضا و بدنه خود برخوردار است. من ادعا می‌کنم که انقلابی بوده‌ام و تا توان داشتم خود را برای حفظ ارزش‌های انقلاب هزینه کرده‌ام.
همچنین میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: پس از رسیدن به ریاست جمهوری نه تنها از همه رقبا بلکه از همه ایرانیان علاقمند برای اعتلای کشور استفاده می‌کنم.برخی اقدامات بنده برای خروج کشور از رکود بصورت ضربتی است که در کوتاه مدت اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی
عمده برنامه تبلیغاتی دیروز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پخش برنامه ضبط شده وی در برنامه «بی واسطه با مردم» از رادیو ایران بود؛ روحانی در این برنامه گفت: سرنوشت‌مان را در 29 اردیبهشت بسازیم. سرمایه بزرگ ما، سرمایه اجتماعی است.انقلاب اسلامی ما ورای احزاب است. مردم باید احساس کنند که به امنیت کامل می‌رسند. ما حق مداخله در حریم خصوصی مردم را نداریم. از امسال 15 میلیارد دلار از صادرات به صندوق توسعه ملی خواهیم ریخت یعنی در چهار سال دولت دوازدهم شصت میلیارد واریز خواهد شد.
همچنین دیروز خبر رسید که همایش زنان حامی روحانی روز شنبه ۹ اردیبهشت ساعت ۱۷ در خیابان فاطمی سالن هتل لاله برگزار می‌شود.

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز گذشته (پنجشنبه) برنامه تبلیغاتی خاصی نداشت.

مصطفی هاشمی‌طبا
مصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز در روز گذشته (پنجشنبه) برنامه تبلیغاتی نداشت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    3 0
    دکتر قالیباف میتونه اقتصاد و بیکاری جوانان ایران متحول کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس