روحانی

معاون حقوقی روحانی در اظهارنظری بی‌سابقه رسانه‌های منتقد را به منافقین و ضدانقلاب تشبیه کرد.

سرویس سیاست مشرق- بسیاری از وعده های ریز و درشتی که حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آنها مانور کرد، امروز، پس از چهار سال فعالیت، قابلیت بازخوانی دارد. وعده‌هایی که بعدها روحانی و بسیاری از دولتمردان به عملی نشدن آنها اذعان کردند.

«خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رأی و عجله در تصمیم‌گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان.» این‌ها نظرات شیک آقای رئیس‌جمهور در روز ابتدایی دولت یازدهم است که بسیاری را امیدوار به رعایت حقوق منتقدین می‌کرد، اما از همان ابتدای دولت یازدهم، رئیس‌جمهور با الفاظی بسیار تند منتقدان را نواختند؛ «بی‌سواد، بی شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم، کودک صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی باز، منفی‌باف، یأس آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند»! و... اخیراً انقلابیون نفهم! یک‌مشت لات! و...

مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور، نیز با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: دولت از برخی رسانه‌ها و مطبوعات منتقد به قوه قضاییه شکایت برده است.

معاون حقوقی روحانی در اظهارنظری بی‌سابقه رسانه‌های منتقد را به منافقین و ضدانقلاب تشبیه کرد و مدعی شد برخی رسانه‌های منتقد از منافقین و ضدانقلاب کپی‌برداری می‌کنند.

در ادامه می‌توانید وعده روحانی در سال ۹۲ درباره انتقادپذیری مشاهده کنید:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    5 35
    درود برروحانی عزیز باد که امید به زندگی رادربین مردم افسرده ایران زنده کرد .
    • US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
      12 5
      خخخخ خودم از این حرفی که می زنی خندت می گیره
    • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
      0 0
      اشتباه مثبت شد شرمنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس