کد خبر 713745
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
ویژه

مسئولان از نصب هرگونه آگهی در محیط های اداری که مراجعین را از بیان نظر انتقادی شان بترساند، اجتناب کنند.

به گزارش مشرق، خراسان در ویژه های خود نوشت:

بر اساس ابلاغیه جدید یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از ادارات و سازمان های دولتی، تاکید شده است دستگاه های اجرایی باید نسبت به راه اندازی و استقرار سیستم های ارتباط دو سویه نظیر صندوق دریافت انتقاد و پیشنهاد و بخش دریافت نظرات مردم در پرتال سازمانی اقدام کنند و از نصب هرگونه آگهی در محیط های اداری که مراجعین را از بیان نظر انتقادی شان بترساند، اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • كامران IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    1 1
    اگهيه ارباب رجوع نتونه حرفشو بزنه مساله اي نداره اما اگه بخاطر بي اعتنايي كارمندها يا رؤسا يه حرفي بهشون بزنه يا توهين كنه بهشون از جريمه نقدي تا زندان شامل حال ارباب رجوع ميشه! عجب مملكت شير تو شيري داريم!!!!
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    2 1
    متاسفانه در شعبه های سازمان تامین اجتماعی به علت عدم هماهنگی کارمندان وموازی کاری برای اموری مثل جمع اوری سوابق ارباب رجوع هفته ها معطل میشود واگر هم اعتراضی بکند چماق ارجاع به حراست برسرش فرود میاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس