کد خبر 713185
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
خونه به خونه

قائم‌مقام باشگاه خونه از انصراف این باشگاه از تیمداری در فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، جواد حسن زاده امیری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه خونه به خونه گفت: قهرمانی ارزنده تیم امید خونه به خونه را به تمام بازیکنان، مربیان و خانواده‌های این عزیزان و همچنین فوتبال دوستان مازندران و بابل تبریک عرض می کنم.

وی افزود: در 5 سالی که در امر خدمت رسانی به ورزش فعالیت داشتیم، تمام تلاش خود را برای رشد و پویایی جوانان این استان و کشور و رضایت فوتبال دوستان مازندران و بابل به کار گرفتیم و قهرمانی تیم های جوانان و امید این باشگاه در سه سال اخیر گواه این مدعا است. هر چند در این چهار سال در رده بزرگسالان نیز همیشه جزو مدعیان صعود بودیم و تجربه قهرمانی با این تیم را نیز داشتیم.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه اظهار داشت: فشار ناعادلانه و صد البته غیر ورزشی که از بیرون به کمیته انضباطی وارد شد، سبب شد اسماعیل حسن زاده در آخرین لحظات زیر این فشار سیاسی کمر خم کند و تلاش آقایان سبب شود این کمیته پس از دو بار رای دادن، رای بسیار عجیب و مورد دلخواه آنها را صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: واضح است که صدور این رای دقیقا بعد از اتفاقات عجیب بازی با فجرسپاسی از قبل برنامه ریزی شده بود و معلوم نیست چرا پس از برتری خونه به خونه مقابل گل گهر سیرجان یا مس کرمان اعلام نشد! این مسائل نشان می دهد، دخالت های سیاسی در اتخاذ این رای تأثیرگذار بود. دخالت هایی که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد و فشار روحی زیادی بر مدیریت باشگاه وارد ساخته است.

حسن زاده امیری تصریح کرد: این رای در حالی صادر شد که در آن روز هواداران خونه به خونه یک ساعت تمام نظاره‌گر درگیری هواداران تیم حریف با ماموران نیروی انتظامی بودند و کوچکترین نقشی در این درگیری‌ها نداشتند. اینطور که پیداست بهتر است در این فوتبال نباشیم تا آقایان با خیال راحت بتوانند تیم‌های مدنظر خود رو راهی لیگ برتر کنند.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه با بیان اینکه در این فصل، بارها از ناحیه داوری ضربه دیدیم، گفت: در بازی اخیر مقابل فجرسپاسی نیز از داوری به نام آقای جنگی استفاده کردند که معلوم نبود تاکنون در چه لیگی قضاوت کرده است و آن طور که دلشان می‌خواست بازی را درآورده اند و دو پنالتی صددرصد را برای تیم‌ مان نادیده گرفته اند تا فرصت صعود به لیگ برتر را از تیم ما دریغ کنند.

حسن زاده امیری ضمن انتقاد از مجری برنامه نود گفت: مجری به اصطلاح ملی مملکت مان بدون اینکه از این جریانات اطلاعی داشته باشد چندین بار علیه باشگاه خونه به خونه موضع گیری کرده است و اوج بی معرفتی او نیز چند دقیقه قبل از تحویل سال نو بود که با زیر سوال بردن باشگاه خونه به خونه، دل فوتبال دوستان بابل و هواداران خونه به خونه را به درد آورد و عیدشان را خراب کرد تا نشان دهد ادعای حمایت از تیمداری بخش خصوصی فقط در حد حرف است. بدون شک این فرد، عادل نیست و نهایت بی عدالتی را در حق فوتبال دوستان یک شهر روا داشته است و او را به خدا واگذار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسائل زیادی است که نمی خواهیم با مطرح کردن آن، دل هواداران مان را بیش از این به درد بیاوریم ولی بدون شک تمام این اتفاقات فشار زیادی را به حاج قاسم وارد کرده است و به همین دلیل طبق دستور مدیریت باشگاه قصد داریم برای همیشه قید ورزش را بزنیم تا کما فی السابق با ادامه فعالیت در زمینه فرهنگی و مذهبی (هیئت عزاداری غریب مدینه امیرکلا) در خدمت مردم فهیم مازندران و کشور باشیم.

حسن زاده امیری در ادامه افزود: این فوتبال مبارک آقایان تاج، صالحی، اسماعیل حسن زاده و فردوسی پور باشد و تیم خونه به خونه در بازی‌های آینده مقابل ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد به میدان نخواهد رفت.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه در پایان گفت: جا دارد از همه فوتبال دوستان مازندران و بابل و هواداران تیم خونه به خونه، بابت حمایت هایی که در سرما و گرما از این تیم داشتند نهایت تشکر را داشته باشیم و از همه این عزیزان بابت تمام کاستی ها طلب بخشش داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس