کد خبر 712826
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
سپکتاکرا

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در شهر مراغه در فروردین 96 برگزار و به پایان رسید، این رقابتها که حکم انتخابی تیم ملی را داشت متاسفانه هیچ تیم از شهرستان گنبد قطب اصلی این رشته حضور نداشت.

به گزارش مشرق، این غیبت بزرگ قطب اول سپک تاکرای ایران متاسفانه پیش از این در بهمن ماه سال گذشته نیز در قهرمانی بزرگسالان کشوری در قزوین اتفاق افتاد که این مسابقات با حضور 10 تیم برتر کشوری و بدون هیچ نماینده تیمی از گنبد یا گلستان برگزار شد.

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد کنارگیری زودهنگام ستارگان ملی پوش گنبدی در این رشته ورزشی بودیم، ملی پوشانی که مقام هایی در کارنامه آسیایی و جهانی این رشته دارند که فعلا هیچ ملی پوش دیگری رکورد آنها را تکرار نکرده اند.

در میان صحبت های اهالی این رشته ورزشی در گنبد متاسفانه آمارهایی همچون تعطیلی کامل تمرینات گروهی یا عدم وجود هیچ گونه کلاس آموزشی برای استعدادیابی مدتهاست که به گوش می رسد و اکثر مربیان و بازیکنان این رشته در گنبد نگران آینده این رشته ورزشی می باشند.

با اینکه سپک تاکرای گنبد اولین بازیکنان ملی پوش در تاریخ سپک تاکرای ایران و مربیان با تجربه ای در این رشته ورزشی دارد اما مدتی هست که کرکره فعالیت های اولیه خود را پایین کشیده و با توجه به اینکه امکاناتی همچون سالن اختصاصی سپک تاکرا و یک دستگاه مینی بوس اختصاصی در اختیار این رشته ورزشی در شهرستان گنبد می باشد اما متاسفانه بنا بدلایلی نامشخص غیبت تیم های گنبدی در مسابقات کشوری را امروز شاهد هستیم.

منبع: گنبد اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس