ترامپ

یونیورسال، هفته پیش امتیاز توزیع فیلم جدید پر سر و صدایی را که جدیدترین گام هالیوود در تقابل با ترامپ و کوبیدن وی است را خریداری کرد.

به گزارش مشرق،‌ یونیورسال، شرکت موفق فیلمسازی هالیوود، هفته پیش امتیاز توزیع فیلم جدید پر سر و صدایی را که مایکل بی و شرکایش با نام های اندرو فورم و برد فولر در دست ساخت دارند، خریداری کرد. این فیلم که «آمریکای کوچک» نام دارد، طعنه ای آشکار به سیاست های دونالد ترامپ رییس جمهوری جدید آمریکا و پیرامون تبعات سیاست های جنجالی اوست. این فیلم که رووان اتالی بریتانیایی سناریست و کارگردان آن است، به آینده آمریکا نگاه می کند که بر اثر روش های معیوب کار رییس جمهوری ای که آشکارا شبیه به ترامپ است به ورشکستگی کشیده شده و چین تملک آن را در دست گرفته و کار آمریکایی ها به قدری خراب شده که برای امرار معاش دسته دسته به چین کوچ می کنند. رسانه های آمریکا با اشاره به ژانر فیلم، آن را به جای «علمی ـ تخیلی»، «علمی ـ‌ مسخره» نامیده اند!

فیلم فوق جدیدترین گام هالیوود در تقابل با ترامپ و کوبیدن وی به خاطر موضع گیری های تند وی در قبال مسایل اجتماعی و سیاسی و به ویژه ممانعت از سفر اتباع کشورهای مسلمان به آمریکایی با ادعای واهی تروریست بودن آنها است. ترامپ نیز در اظهارات خود کوشیده است با پوچ و بی ارزش خواندن ستارگان هالیوود جایگاه خود را حفظ کند اما آب در هاون کوبیده و مبارزه تبلیغاتی هالیوودی ها با ترامپ ضربات سنگینی را به وی وارد کرده است.

منبع: روزنامه بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس