کد خبر 711485
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
بذرپاش - آمار واردات

عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: عده ای که به خاطر انقلاب آبرویی دارند فکر می کنند این آبرو اگر برای دین و اعتقادات هزینه نشود این آبرو شفیعشان در آن دنیا خواهد بود.

به گزارش مشرق،  بذرپاش در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه گفت: همانطور که باید برای ماندن در صحنه بر اساس تکلیف عمل کرد برای نبودن هم باید بر اساس تکلیف عمل کرد وگرنه مصداق خسرالدنیا و الآخره خواهیم بود.

وی گفت: باید جریان مؤمن و آگاه و متخصص وسط صحنه برای حل مشکلات باشند کنار نشستن و ایراد گرفتن نه هنر است ، نه خیلی فضیلت دارد.
 
عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: عده ای که به خاطر انقلاب آبرویی دارند فکر می کنند این آبرو اگر برای دین و اعتقادات هزینه نشود این آبرو شفیعشان در آن دنیا خواهد بود. اگر ما آبرویی داریم فقط باید برای دین و اعتقادات و خدمت به مردم هزینه شود وگرنه ذره ای ارزش ندارد . عده ای حفظ آبرو را در کنار کشیدن جست و جو میکنند و جزء حزب قاعدین شده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب در آستانه چهل سالگی است . ما همه باید کمک کنیم مدیریت کشور را از این وضع نجات یابد و اصلاح شود وگرنه قطعاً نمی توانیم پاسخ گوی تاریخ باشیم.

بذرپاش گفت: باهم بودن و وحدت داشتن شرط لازم تحقق هدف است و شرط کافی پاسخ به نیازها و مشکلات مردم داشتن است هویت همه ما در انقلابی بودن و خادم مردم بودن است و هرچه انقلابی تر ، خادم تر و هرچه خادم تر انقلابی تر این دو واژه از هم جدایی ناپذیرند.

وی افزود: این دولت برای اثبات خود فقط دو قطبی کردن جامعه را خوب بلد است و استادان عملیات روانی در این دولت جمع اند . کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس