کد خبر 711285
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کلاه قرمزی

مشخص شدن سرنوشت مبهم عروسک کلاه قرمزی و دوستانش بعد از توافق نرسیدن با تلویزیون احتمالا ادامه پخش آن از شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش مشرق- روزنامه «هفت صبح» در گزارش امروز خود درباره سرنوشت پخش مجموعه «کلاه قرمزی» اظهارنظر جالبی انجام داد و نوشت: پخش نشدن مجموعه «کلاه قرمزی 96» در ایام نوروز و حدف آن از کنداکتور در دقیقه 90، یکی از مهمترین اتفاقات تلویزیون در این مناسبت بود. بعد از اینکه دوطرف دعوا یعی حمید مدرسی تهیه‌کننده و محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه، مواضعشان را درباره مجموعه اعلام کردند، دیگر هیچکدام حاضر به ارائه توضیح درباره سرنوشت مجموعه‌ای که در دست تولید است و قسمتهای زیادی از آن هم ساخته شده‌، ندادند.

همین موضوع موجب شد تا بروبچه‌های همشهری جوان در شماره جدیدشان به واکاوی این ماجرا بپردازند و ببینند که بالاخره بعد از این دعواها مجموعه تولید شده قرار است به چه نحوی به دست مخاطبان برسد. طبق پیش بینی، نفرات اصلی ماجرا ترجیح دادند که سکوت کنند و حرفی نزنند. بنابراین برای مشخص شدن وضعیت سری جدید مجموعه پای نفر سومی به ماجرا باز شد. این نفر سوم که نامش اعلام نشده یکی از مسئولان رده بالای سابق تلویزیون است که طی سالهای گذشته ارتباط تنگاتنگی با پروژه «کلاه قرمزی» داشته و از زیر و بم ماجراها مطلع بوده و درباره حق و حقوق تهیه‌کننده و اینکه آیا می‌تواند سری جدید را به تلویزیون ندهد و آن را از طریق دیگری عرضه کند اطلاعات جالبی داده است.

طبق گفته او، مدیران قبلی تلویزیون در زمان ریاست عزت‌الله ضرغامی کلیه حقوق مادی و معنوی عروسک‌ها را به تهیه‌کننده واگذار کرده است و این نقل و انتقال دارای اعتبار است. یعنی با استناد به حرف این مدیر سابق، حمید مدرسی می تواند بدون هیچ مشکلی و با توجه به نقل و انتقال انجام شده، مجموعه «کلاه قرمزی96» را از طریق نمایش خانگی توزیع کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس