کد خبر 711093
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
قتل

۳ برادر که به‌دنبال تسویه حساب با جوان ۱۹ ساله او را به ضرب گلوله و ضربه شمشیر به قتل رسانده بودند چند ساعت پس از جنایت دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، شامگاه پنجشنبه جوان 19ساله‌ای قصد رفتن به آرایشگاهی در منطقه حر مشهد را داشت که هدف حمله 3جوان موتورسوار قرار گرفت. یکی از موتورسواران که مسلح به سلاح گرم بود با شلیک گلوله‌ای به جوان 19ساله، او را مجروح کرد و پس از آن جوان دیگر که یک شمشیر در دست داشت به او حمله و با ضربه شمشیر وی را نقش زمین کرد. مهاجمان پس از آن به سرعت سوار موتور شدند و پا به فرار گذاشتند.

به‌دنبال این ماجرا، شاهدان جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند اما شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله به حدی بود که وی جانش را از دست داد. با گزارش ماجرا به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد، وی همراه تیمی از مأموران راهی محل حادثه شد. جنایت مقابل آرایشگاهی در منطقه حر خیابان13رخ داده بود و شاهدان می‌گفتند که چند جوان سوار بر موتور به مقتول حمله کرده او را به ضرب گلوله و ضربه شمشیر به قتل رسانده‌اند. ماموران در بررسی دوربین مداربسته‌ای که در آن حوالی بود متوجه شدند مهاجمان 3نفر بودند که سوار بر یک موتورسیکلت از محل گریخته بودند.

آنها در ادامه تحقیقات و پرس و جو از شاهدان و خانواده مقتول به ردپای 3برادر در این انتقامجویی خونین دست یافتند. این 3 برادر از مدت‌ها قبل با مقتول درگیر بودند و مدتی پیش نیز بین آنها زد و خوردی پیش آمده بود.کارآگاهان در ادامه راهی خانه مظنونان شدند اما آنها محل زندگی‌شان را ترک کرده و گریخته بودند. با این حال برخی از کسانی که در فراری‌دادن آنها نقش داشتند دستگیر شدند تا اینکه در بازجویی از آنها و ادامه تحقیقات، محل اختفای یکی از برادران شناسایی و او حدود ساعت 3بامداد جمعه دستگیر شد.

مرد جوان پس از انتقال به اداره‌آگاهی به شرکت در جنایت اعتراف کرد و گفت: با مقتول از مدت‌ها قبل بر سر مسائل پیش‌پا افتاده و قدرت‌نمایی درگیری داشتیم. مدتی قبل هم بین ما زد و خوردی پیش آمده بود که همین باعث شد از وی کینه به دل گرفته و تصمیم به انتقامجویی بگیرم. برای همین شب حادثه، به کمین او نشستیم و متوجه شدیم که قصد رفتن به آرایشگاه را دارد. همان لحظه‌ای که او قصد ورود به آنجا را داشت به او حمله کردیم و با ضربه شمشیر وی را به قتل رساندیم و فرار کردیم.

با اعترافات مرد جوان تحقیقات برای دستگیری برادرانش ادامه یافت تا اینکه آنها بعدازظهر دیروز راهی اداره پلیس شدند و خود را تسلیم کردند. در ادامه سلاح و موتورسیکلتی که در این جنایت از آن استفاده شده بود نیز کشف شد و متهمان با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شدند.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس