عکس/ حضور بذرپاش در وزارت کشور

مهرداد بذرپاش پس از حضور در محل ستاد انتخابات کشور، اعلام کرد که به نفع جریان انقلابی انصراف داد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش یکی از پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، پس از حضور در محل ستاد انتخابات کشور، در پاسخ به مهر اظهار داشت: به نفع جریان انقلابی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده است.

بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و گفت: به نفع نیروهای انقلاب کناره گیری میکنم و برنامه هایم را در اختیار آنها قرار می دهم.

بذرپاش تاکید کرد: از اینکه از بنده دعوت کردند و در نشست های مختلف به من رای دادند سپاسگذارم. کشور ما امروز نیاز به تغییر دارد، ادامه وضع موجود تقریبا در حوزه اجرایی برای هیچ کس قابل قبول نیست.

وی افزود: خود دولتمردان هم به تغییر رسیدند و همه ایمان دارند که باید شرایط کشور تغییر کند، شرایط اقتصادی کشور بگونه ای شده است که روز به روز بر خیل بیکاران افزوده می شود. امروز مردم نجات طلب می کنند نجات مردم از بسیاری از بی تدبیری ها، نجات تولید کنندگان از واردات بی رویه و نجات جوانان از بسیاری از کاستی ها.

نماینده سابق تهران در مجلس تصریح کرد: وقتی دیدم بسیاری از دوستان جریان انقلاب ثبت نام کردند، امروز من در وزارت کشور و با مشورتی که با دوستان داشتیم، تصمیم گرفتیم که کمک کنیم به سایر کاندیدای جریان انقلاب برنامه هایی که اتخاذ کردم را تقدیم دوستان جریان انقلاب می کنم و ثبت نام نمی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    2 3
    مشرق بی همه چیز بی شرف تو شیعه ای چرا خبر انتحاری به اتوبوس حامل مردم شیعه فوعه و کفریا نمیزاری صد نفر شهید شدن ماشاءالله به غیرت آقایون ماشاءالله این خبر باید الان تیر یکت باشه کلی زن و بچه شهید شدن
  • کیا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 5
    رئیس جمهور دوازدهم حا جی بابایی خواهد بود
  • .... IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    8 0
    بعضی خبرگزاری ها میگن دیر رسیده پشت در مونده اگه درست باشه جای تاسفه
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    3 1
    اجرتان با خدای متعال
  • ماني IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    2 1
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس