کد خبر 709960
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
فیلم کوتاه

سیامک احمدی از ساخت انیمیشن کوتاه با عنوان «گمشده در جنگ» با محوریت پیامدهای جنگ گفت.

به گزارش مشرق، سیامک احمدی کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش ۲ فیلمنامه فیلم کوتاه هستم که یکی از آنها با نام «گمشده در جنگ» که یک فیلم انیمیشن است، امکان بیشتری برای ساخته شدن دارد و به محض پایان نگارش آن شروع به ساختش می کنیم.

وی افزود: این فیلم کوتاه ۶ دقیقه ای درباره پیامدهای جنگ است البته من در فیلم های قبلی ام نیز به این موضوع پرداخته بودم اما حالا سعی داریم این امر را در قالب انیمیشن ارایه دهیم. این موضوع را هم باید عنوان کنم که تهیه کننده این اثر خودم هستم جالب است بگویم که وقتی من به ارگان ها و نهادها برای تهیه کنندگی آثارم مراجعه می کنم آنها از من حمایت نمی کنند، اگر من کارم را بلد نیستم پس چرا آثارم از جشنواره های بین المللی جوایز کسب می کنند.

این کارگردان بیان کرد: ما پیشتر داستانی داشتیم که در روند نگارش فیلمنامه بر اساس آن پیش می رفتیم اما بعد از مدتی فکر کردیم که بهتر است فیلمنامه را بازنویسی کنیم و داستان به این نحو طی شود که ما از انتها به ابتدا برسیم. احمدی اظهار کرد: ما در نظر داریم «گمشده در جنگ» را به صورت ۲ بعدی بسازیم و بر همین اساس مشغول رایزنی با برخی از عوامل هستیم تا بتوانیم در تابستان شروع به ساخت آن کنیم.

وی در پایان با اشاره به دیگر فیلمنامه اش گفت: طرح دیگری نیز داریم که در حال کار روی آن هستیم تا در صورت پایان یافتن کارهایش آن را به صورت مشترک با یک کشور دیگر بسازیم، این فیلم کوتاه ۷ دقیقه ای که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نکرده ایم درباره پیامدهای تخریب محیط زیست است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس